درایر تبریدی یا خشک کن هوا یکی از دستگاه های مهم در صنایع کاربردی می باشد که اهمیت خشک بودن هوا حائز اهمیت می باشد. از دستگاه های درایر در کنار پمپ های هوا استفاده می شود تا رطوبت هوای خروجی دستگاه های کمپرسور را از بین ببرد. بنابراین تولیدکنندگان این صنعت، انواع دستگاه رطوبت گیر صنعتی را تولید نموده و یا عرضه می کنند. از این رو خرید درایر تبریدی مورد استقبال خیلی از صنعت گران قرار گرفته شد تا بتوانند از مزایای خشک کن ها برای از بین بردن آب و رطوبت موجود در هوای فشرده کمپرسورها استفاده نمود و نتیجۀ محصول نهایی را ارتقاء ببخشند. ضرورت استفاده از درایرها را می توان به وضوح مشاهده نمود. از این رو با توجه به دمای هوای مخازن هوای کمپرسورها از درایرهای تبریدی و دسیکانت استفاده می شود، تا بتوان از مزایای خشک کن ها بهره برد. برای اطلاع از مرکز خرید درایر تبریدی به سایت مراجعه کنید.

مزایای درایر تبریدی

تفاوت عمدۀ خشک کن های تبریدی و خشک کن جذبی در نحوۀ عملکرد درایرها می باشد. به عبارتی دستگاه خشک کن هوا بر اساس میزان دمای هوا، فعالیت خود را به صورت اتوماتیک انجام می دهد. برای مثال دستگاه درایر جذبی با استفاده از مواد جذبی مشخص اقدام به جذب رطوبت هوای فشرده شدۀ درون کمپرسورهای هوا می کند. همچنین درایرهای جذبی بهترین گزینه برای دمای هوای کمتر از 2 درجه می باشد ولی از درایرهای تبریدی تا دمای کمتر از 3 درجه سلسیوس می توان استفاده نمود و از مزایای خشک کن ها استفاده نمود. بنابراین با استفاده از خشک کن های هوا می توان آب موجود در هوای فشرده شده را از بین برد و هوای خالص را از لوله ها عبور داد و بدین وسیله از پوسیدگی لوله ها جلوگیری نمود و کیفیت هوای خروجی را بهبود بخشید. برای خرید تله آبگیر باکیفیت به سایت مراجعه کنید.

قیمت درایر تبریدی

قیمت درایر تبریدی وابسته به ابعاد، راندمان و برند دستگاه های خشک کن دارد. مهمترین نکته در رابطه با خرید درایرها، مسئلۀ دمای هوای کمپرسور می باشد، چون باید خشک کن هوایی را استفاده نمود که با آن دما سازگاری بالایی داشته باشد. در ضمن می توان به این نکته اشاره نمود که هزینۀ درایرهای جذبی کمتر از درایرهای تبریدی می باشد و برای خرید ارزان خشک کن هوا، باید به کیفیت خروجی دستگاه توجه نمود و سپس قیمت درایر را فاکتور خرید در نظر بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چگونگی خرید انواع درایر و کمپرسورهای هوا می توانید با واحد فروش شرکت هوامدار تماس حاصل فرمائید.

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک :  info@havamadar.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 620
نمایش همه
علاقه مندی ها ()