تا کنون انواع و اقسام لوله ها برای انتقال مایعات و گاز معرفی شده اند که برخی از این لوله ها به دلیل ویژگی های زیادی که دارند مورد توجه فراوانی قرار گرفته اند. یکی از انواع لوله ها که از ویژگی های زیادی برخوردار است و همین ویژگی ها باعث شده تا کاربرد بسیار زیادی در بخش های مختلف بمنظور لوله کشی پیدا کند لوله پلی اتیلن است. لوله پلی اتیلن همانطور که از نامش پیداست از پلی اتیلن در ساخت خود بهره برده است که این موضوع در عدم فرسایش آن و همچنین مقاوم بودن بدنه لوله در برابر ضربه تاثیر بسزایی گذاشته است. هر عامل فرسایش زایی که فکرش را بکنید هیچ تاثیری بر روی این لوله ها ندارند. لوله پلی اتیلن قادر هستند تا در برابر جریان شدید آب و همچنین مایعات که در درون لوله ها به خوبی مقاومت کنند. جریان های شدید درون لوله ممکن است باعث ترکیدن لوله شود که در این نوع لوله به دلیل بافت بسیار محکمی که دارد احتمال ترکیدن و آسیب دیدن بدنه به حد اقل خود کاهش یافته است. برای خرید اینترنتی لوله پلی اتیلن به سایت مراجعه کنید.

کاربرد  لوله های پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن از کاربرد بسیار زیادی برخوردار است و امروزه در بیشتر لوله کشی های عظیم و همچنین در ابعاد کوچک از این نوع لوله ها استفاده میشود. از جمله کاربردهای لوله های پلی اتیلن باید به آبرسانی های شهر و روستایی، سیستم های فاضلاب، زهکشی در مناطق مختلف، آبیاری مزارع،‌ پوشش کابل های برق، پوشش روکار برای لوله های فلزی و همچنین سیستم های تهویه را نام برد. برای خرید از  نوار های آبیاری باکیفیت و ارزان از طریق لینک اقدام کنید.

کاربرد لوله های پلی اتیلن تنها به موارد بالا ختم نمیشود و موارد بسیار زیاد دیگری را شامل میشود اما در بالا تنها به برخی از کاربرد های آن اشاره شد. برای خرید لوله پلی اتیلن حتما به کیفیت و کشور سازنده آن توجه داشته باشید زیرا طول عمر لوله ها بستگی به کیفیت آنها دارد و هر چه لوله با کیفیت تر باشد در نتیجه طول عمر بیشتری خواهد داشت.

 

 

آدرس: کردستان،بانه،کیلومتر17جاده سردشت،بعدازکانی سور،جاده روستای سیوچ

ایمیل: miranplastco@gmail.com

شماره تماس : 08734447222

شماره های فروش : 09128509030 - 09128509020 - 09128509010

فکس : 08734447222

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 577
نمایش همه
علاقه مندی ها ()