کشور ما از جمله کشورهای کم باران است که این موضوع آبیاری مزارع و همچنین زمین های کشاورزی را تا حد زیادی با مشکل مواجه کرده است. همین موضوع نیز باعث شده تا روش های جایگزینی برای روش های آبیاری به صورت سنتی ابداع شوند که میتواند با مقدار کمی آب کل زمین را آبرسانی کرده و هزینه های آب مصرفی را نیز تا حد زیادی کاهش دهند. نوار تیپ از جمله تجهیزاتی است که برای آبیاری در کشور ما کاملا مناسب و ایده آل میباشند و از زمان ورود به صنعت کشاورزی نیز مورد توجه زمینداران و همچنین کشاورزان بخصوص کشاورزان مناطق خشک و کم آب قرار گرفته اند. نوار تیپ ها به تخصص برای نصب و راه اندازی نیاز ندارند که این خود یک ویژگی برای کشاورزان محسوب میگردد. برای اطلاع از فروش نوار تیپ به سایت مراجعه کنید

کشاورزان حتی با دانش بسیار کم نیز به راحتی میتوانند نوار تیپ ها را راه اندازی و نصب کنند و همچنین زمان نصب نوار تیپ ها نیز بسیار کوتاه میباشد. بر خلاف تجهیزات قدیمی نوار تیپ ها در مدت زمان کوتاهی راه اندازی میشوند.

نوار تیپ ها یکی از مقاوم ترین تجهیزات کشاورزی

جنس نوار تیپ ها و موادی که در ساخت بدنه آنها به کار رفته است از بهترین و مقاوم ترین مواد میباشند که میتوانند نوار را در برابر عوامل مختلف تا حدی زیادی مقاوم کنند. مقاومت بالای نوار تیپ ها باعث شده تا عمر آنها چندین برابر افزایش یابد و دیگر نیازی نباشد تا با توجه به شرایط جوی سخت زمین های کشاورزی و باغات مجبور به تعویض نوارها شوید. برای اطلاع از قیمت خرید نوار آبیاری حریر به سایت مراجعه کنید.

البته این موضوع نباید فراموش شود که تنها نوار تیپ هایی میتوانند مقاومت خوبی به عمل آورند که از نوع استاندارد باشند. نوار تیپ ها مقاومت بالایی در برابر اشعه خورشید، سرما و گرما و همچنین ضربه دارند. جنس بدنه نوار تیپ ها به گونه ای است که با برخورد ضربه و یا اعمال فشار جمع میشود و به هیچ وجه نمیشکند که در نتیجه ضربه نیز چندان تاثیری بر روی آن نخواهد داشت.

 

آدرس: کردستان،بانه،کیلومتر17جاده سردشت،بعدازکانی سور،جاده روستای سیوچ

ایمیل: miranplastco@gmail.com

شماره تماس : 08734447222

شماره های فروش : 09128509030 - 09128509020 - 09128509010

فکس : 08734447222

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 572
نمایش همه
علاقه مندی ها ()