کمپرسور اسکرو از جمله دستگاه های صنعتی است که با افزایش حجم فشار گاز، حجم سیستم ها را کاهش می دهد و موجب تخلیۀ گاز با فشار بالا می شود. کمپرسورهای نمونه ای از انواع توربو ماشین توانگیر است که همانند پمپ عمل می کنند. در بازار انواع کمپرسور ها را با قابلیت های یکسان و برخی ویژگی های متمایز مشاهده می کنید که سرعت عملکرد فعالیت ها را افزایش می دهد. بنابراین این کمپرسورها هستند که عملیات تراکم پذیری هوا را انجام می دهند تا بتوان از آنها در صنایع مختلف مورد استفاده قرار داد. با استفاده از کمپرسور هوا به راحتی می توان هر نوع گازی چون گازهای طبیعی، اکسیژن، نیتروژن و سایر گازهای مشابه را فشرده سازی نمود و سیالات را به حرکت انداخت. برای اطلاع از قیمت انواع کمپرسور هوا به سایت مراجعه کنید.

معرفی انواع کمپرسور اسکرو

در واقع کمپرسورها هستند که با استفاده از انرژی مکانیکی بسیار، سیالات را به سرعت به داخل خود می مکند و آنها را فشرده می نمایند و در نتیجۀ این عمل دمای گاز فشرده شده نیز افزایش پیدا می کند. سپس گازهای که خارج می شوند، وارد سیستم های خنک کننده می شوند تا به دمای عادی خود بازگردند. از این رو از انواع کمپرسور اسکرو برای برخی از مصارف صنعتی و غیر صنعتی استفاده می شود که از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند. کمپرسور های کوپل مستقیم و کمپرسور اسکرو تسمه ای نمونه هایی از انواع کمپرسور می باشد که دارای ویژگی های خاصی می باشند. برای خرید کمپرسور اسکرو تسمه ای  به سایت مراجعه کنید.

کمپرسورهای هوا از نظر نوع ساختار و عملکرد به دسته های مختلفی چون کمپرسورهای جابجایی مثبت و کمپرسورهای دینامیکی تقسیم بندی می شوند که عملیات فشرده سازی گاز را به شکل های متفاوتی انجام می دهند.

خرید کمپرسور اسکرو

برای خرید ارزان کمپرسور اسکرو بهتر است به شرکت های عرضه کنندۀ معتبر تجهیزات صنعتی چون انواع کمپرسور هوا مراجعه نمائید. در نتیجه با کسب اطلاعات جامع از سوی پرسنل فنی فروش، کاربردی ترین کمپرسور هوا را برای مصرف مورد نظر خریداری نمائید. با انتخاب درست کمپرسور می توانید عملیات متراکم سازی گاز را تسریع ببخشید و این مسئله موجب صرفه جویی در انرژی گردد و نتایج درخشانی در تولید دستگاه ها و فعالیت های صنعتی به وجود آید و روند تولید را بهبود ببخشد.

شرکت هوامدار در زمینۀ خرید و فروش انواع کمپرسور اسکرو و همچنین قطعات جانبی فعالیت رسمی خود را آغاز نموده است و با هدف حمایت از مشتریان فروش برترین برندهای کمپرسور در بازار را با قیمت ارزان در دسترس مشتریان قرار می دهد.

 

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک :  info@havamadar.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 581
نمایش همه
علاقه مندی ها ()