مخزن هوا یکی از مهمترین تجهیزات کمپرسور هوا می باشد. هوایی که توسط دستگاه های کمپرسور هوا فشره شده است دارای حجم زیادی رطوبت و نوسانات می باشد. این در حالی است که مخزن هوای فشرده علاوه بر ذخیره سازی هوا و همچنین مصرف انرژی حاصل از خروجی دستگاه های کمپرسور صرفه جویی می کند و نوسانات به وجود آمده را از بین می برد. بدین ترتیب از مخزن کمپرسورهای هوا که به عنوان مخازن تحت فشار نام برده می شود، در خطوط سیستم های هوای فشرده بعد از خروجی دستگاه کمپرسور اسکرو نصب می شود. مخازن هوا با توجه به گنجایش و ظرفیت هوای خروجی کمپرسورها، در ابعاد و ضخامت های متفاوت ساخته می شوند تا مقاومت لازم را در برابر شرایط محیطی و ظرفیتی سیستم داشته باشند. برای اطلاع از قیمت مخزن های هوا به سایت مراجعه کنید.

با پیشرفت تکنولوژی، صنعت تولید دستگاه های تهویه و فشرده سازی هوا نیز مدرن گشت و دستگاه های متعددی با ساختار متفاوت ساخته شدند تا سرعت راندمان کاری و همچنین کیفیت محصولات نهایی افزایش پیدا کند.

انواع مخزن هوا

بنابراین انواع مخازن هوا برای قرارگیری در میان مسیر خروجی کمپرسورها و سیستم ساخته شدند تا در شرایط مناسب بتوان از مزایای مخزن های هوا بهره برد. از جمله انواع مخازن هوا می توان به مخزن های هوای فشرده معمولی، مخزن هوای فشرده فشار قوی و مخازن هوای فشرده استاندارد اشاره نمود که نقش بسزایی در کیفیت نتایج حاصله دارد. مخازن هوای فشرده معمولی از عمومی ترین مدل های سیستم ذخیره سازی هوای فشرده می باشد که در اکثر سیستم های کمپرسور هوا مشاهده می شوند. بهتر است پیش از استفاده از مخازن هوا، اطلاعات جامعی نسبت به میزان و نحوۀ کاکرد تانک های باد کمپرسور هوا کسب نمود تا سطح کیفیت هوای فشرده شده درون مخازن بهبود پیدا کند.

خرید انواع مخزن هوا

بنابراین برای خرید انواع مخزن هوا، باید حجم نهایی دستگاه کمپرسور هوا، جنس آلیاژ مخزن و هدف از اجرای فشرده سازی هوا را دانست تا مخزن هوای مناسب و ارزان خریداری شود. در ضمن برای کاربری های صنعتی، کارگاهی و غیره نیاز به استفاده از مخازنن هوای مقاوم، مستحکم و در عین حال ارزان می باشد تا از آلودگی هوای فشرده مخزن هوا جلوگیری شود. برای خرید مخزن هوای فشرده فشار قوی  به سایت مراجعه کنید.

شرکت هوا مدار، چندین سال است که سابقۀ خرید و فروش انواع تانک هوا یا مخزن هوا برای فرایند تصفیۀ هوا دارد که از به عنوان یکی از مهمترین بخش های ذخیره سازی هوا در سیستم های صنعتی و پالایشی محسوب می شد. در نتیجه باید توجه ویژه ای به کیفیت تانک های هوا کمپسر نمود.

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک :  info@havamadar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 608
نمایش همه
علاقه مندی ها ()