شیشه دودی به صورت رول فروخته می شود و علاقه مندان به نصب شیشه دودی، مناسب ترین درصد شیشه دودی را برای نصب بر روی شیشه خریداری می کنند. نصب شیشه دودی راحت است امّا نیاز به کمی تمرکز  دارد تا از نفوذ حباب هوا به زیر برچسب شیشه دودی جلوگیری شود. امروزه در سطح شهر خودروهای متعددی را می توان مشاهده نمود که مجهز به شیشه های دودی می باشند. برای اطلاع از  فروش رول شیشه دودی به سایت مراجعه کنید.

خرید شیشه دودی

خرید شیشه دودی بیشتر در فصل تابستان صورت می گیرد تا از تابش نور خورشید به داخل خودرو جلوگیری شود. دلیل عمدۀ خرید و فروش شیشه دودی، محافظت در برابر اشعه مضر و خطرناک UV می باشد، ضمن آنکه فضای خنک داخل خودرو را از بین نمی برد. با نصب شیشه دودی علاوه بر آنکه از مزایای آن بهره برده می شود، زیبایی خاصی به شکل ظاهری خودرو می بخشد و به اسپرت شدن خودرو کمک می کند. دودی کردن شیشه بیش از گذشته مشاهده می شود و اکثر خودروها بر اساس سلیقه و استاندارد راهنمائی و رانندگی، مناسب ترین درصد برچسب شیشه دودی را برای دودی کردن خودرو خود با قیمت مناسب خریداری می کنند. طبق ضوابط راهنمائی و رانندگی، مالکین خودرو قادر به نصب شیشه دودی 35 درصد به بالا می باشند. هر چه درصد شیشه دودی کمتر باشد، میزان دید کاهش پیدا می کند و داخل خودرو کمتر دیده می شود. برای خرید از مرکز فروش لوازم اسپرت خودرو به سایت مراجعه کنید

قیمت خرید شیشه دودی

برای خرید و نصب شیشه دودی می توانید به فروشگاه های فروش شیشه دودی مراجعه نمائید. قیمت برچسب شیشه دودی با توجه به ابعاد شیشه و درصد شیشه دودی دارد و قیمت واحدی را نمی توان بیان نمود.

فروشگاه لوازم اسپرت خودرو با استفاده از کادر متخصص، فروش انواع رول شیشه دودی را به همراه نصب برچسب شیشه دودی بر روی شیشه، به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.

تلفن همراه :-09121787625

تلفن همراه  :09220175523

ایمیل : info@lavazemsport.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 569
نمایش همه
علاقه مندی ها ()