DVD فابریک به عنوان یکی از تجهیزات اسپرت خودرو محسوب می شود. تمام سیستم های صوتی که به صورت فابریک بر روی خودرو نصب می باشند، تمام نیازهای مالک خودرو را برآورده نمی سازد به همین دلیل اکثر افراد علاقه مند به خرید DVD فابریک با امکانات جدید می باشند که بتوانند کیفیت پخش صدا و تصویر را با شفافیت بهتری تجربه کنند. برای خرید انواع Dvd فابریک به سایت مراجعه کنید.

انواع DVD فابریک خودرو

اگر تا به حال قصد خرید و تعویض سیستم صوتی و تصویری خودرو را کرده باشید، انواع DVD فابریک خودرو با مشاهده می کنید که به امکانات روز پخش مجهز می باشند. با افایش تکنولوژی و ورود فناوری موبایل، اکثر سیستم های پخش DVD فابریک دارای مانیتور اندروید در اندازه های مختلف می باشند که متناسب با مدل های مختلف خودرو طراحی شده اند. از مهمترین مزایای سیستم پخش دی وی دی می توان به درگاه USB و فلش مموری SD اشاره نمود که علاوه بر قرار دادن DVD می توان لوازم دیگری را به سیستم پخش متصل نمود و قابلیت اتصال به تجهیزات پیشرفته را دارا باشد. هنگام خرید پخش DVD فابریک دقت داشته باشید که سیستم چه نوع فرمتی را پشتیبانی می کند که هنگام پخش فایل با مشکل روبرو نشوید. یکی دیگر از نکاتی که زمان خرید سیستم صوتی و تصویری باید در نظر داشته باشید، مسئله میزان مدت زمان روشن ماندن سیستم پخش می باشد که بهتر است بیش از 6 ساعت باطری را نگهداری کند. برای اطلاع از قیمت خرید مانیتور اندروید 11 اینچ فابریکی مزدا  به سایت مراجعه کنید.

قیمت انواع DVD فابریک

قیمت انواع پخش دی وی دی فابریک خودرو به مدل سیستم پخش و میزان امکانات سیستم بستگی دارد. قابل ذکر است که متناسب با نوسانات بازار، قیمت خرید سیستم صوتی و تصویری نیز ثابت نخواهد بود.

فروشگاه لوازم اسپرت خودرو دارای سابقۀ در خشان در زمینۀ پخش انواع مانیتور اندروید یا همان DVD فابریک انواع خودرو می باشد و کمک می کند خودرو شما به سیستم صوتی و تصویری پیشرفته مجهز شود.

 

تلفن همراه :-09121787625

تلفن همراه  :09220175523

ایمیل : info@lavazemsport.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 584
نمایش همه
علاقه مندی ها ()