استرچ نوعی نایلون شفاف است که در حجم بالا و اندازه های مختلف با هدف بسته بندی محصولات فروخته می شود. سلفون استرچ به عنوان پوشش کالاها عرضه می شود که متناسب با مصرف کارخانجات و صنایع مختلف، به صورت رول تولید می شوند. با استفاده از نایلون استرچ با کیفیت می توان عمر کالاها را بهود بخشید و آنها را از آلودگی و آسیب دیدگی محافظت نماید. برای خرید اینترنتی نایلون استرچ به سایت مراجعه کنید

خرید نایلون استرچ

تولید نایلون استرچ توسط ماشین آلات صنعتی پیشرفته صورت می گیرد که دارای ماهیت شفاف و در عین حال چسبناک می باشد که محصولات را به طور کامل پوشش می دهد. در بازار دو نوع نایلون استرچ دستی و نایلون استرچ ماشینی عرضه می شود که نحوۀ استفاده از نایلون را مشخص می کند. به عنوان مثال سلفون استرچ ماشینی توسط دستگاه های مخصوص بسته بندی مورد استفاده قرار گرفته می شود و به صورت اتوماتیک عملیات بسته بندی کالاها را انجام می دهد. ممکن است قیمت نایلون استرچ ماشینی بیشتر باشد ولی در عوض دیگر نیاز به نیروی کار اضافی نخواهید داشت ولی بالعکس نایلون استرچ دستی نیاز نیروی کار اختصاصی دارد و این مسئله برای شرکت مقرون به صرفه نخواهد بود. برای خرید از پخش نایلون دریا پلاستیک از طریق لینک اقدام کنید.

خرید نایلون استرچ ارزان

خرید نوع و اندازه نایلون استرچ به کالا و محصولی که قرار است بسته بندی شود، دارد. بهتر است متناسب با نوع کالا، نایلون استرچ با کیفیت خریداری نمائید تا کالاها به درستی محفوظ گردد. بهترین نایلون استرچ، به نایلونی گفته می شود که از مواد اولیۀ با کیفیت برای تولید سلفون استفاده شده باشد و بدین وسیله در برابر اجسام نوک تیز مقاوم خواهد بود و طول عمر نایلون استرچ بیشتر خواهد بود.

شرکت دریا پلاستیک مجموعه ای است که مرغوب ترین سلفون استرچ را به صورت رول و اندازه های معین عرضه می کند و از نظر قیمت خرید نایلون استرچ، بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد.

آدرس دفترتهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانهسه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 651
نمایش همه
علاقه مندی ها ()