نمایندگی اپتکس یکی از معتبرترین مراکز خرید و فروش محصولات اپتکس ژاپن با کیفیت اورجینال می باشد. در ایران به دلیل استقبال فراوان مشتریان و تولید کنندگان از محصولات شرکت OPTEX، تعداد نمایندگی محصولات اپتکس افزایش یافته است. از این رو برای مراجعه به نزدیک ترین مرکز نمایندگی اپتکس، می توان به صورت اینترنتی آدرس نمایندگی ها را پیدا نمود و به صورت اینترنتی و مراجعۀ حضوری ثبت سفارش و خرید قطعات و دستگاه های اتوماسیون صنعتی اپتکس را انجام دهید.

 

شرکت های عرضه محصولات سنجش، کنترلر و سنسوری اپتکس با أخذ نمایندگی، این اطمینان و آسودگی خاطر را به مشتریان می دهند، محصولات اپتکس که خریداری نموده اند، از کیفیت اصل برخوردار می باشند. در نتیجه از دوام بالایی برخوردار می باشند.

مزایای خرید از نمایندگی اپتکس

همانطور که می دانید نمایندگی فروش محصولات اتوماسیون صنعتی و دیگر صنایع دارای یکسری مزایا می باشد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. امکان خرید محصولات اپتکس اصل، امکان فروش محصولات اپتکس ارزان، دریافت خدمات پس از فروش، ارائه گارانتی و استفاده از پرسنل فنی متخصص و با تجربه در بخش اپراتور فروش و اپراتور نصب محصولات از جمله خدمات مراکز نمایندگی اپتکس و دیگر برندها می باشد.

فروش انواع سنسور و فیبر نوری، انواع چشم الکترونیک اپتکس، انواع چشم لیزری، انواع کنترل کننده رطوبت، انواع کانتر و تایمر و ... تعدادی از نمونه محصولاتی است که در نمایندگی های محصولات اتوماسیون صنعتی اپتکس و دیگر برندها با کیفیت اصل به فروش می رسند.

از جمله مشخصه های فنی برخی محصولات سنسور اپتکس می توان به نوع سنسور، قطر سنسور، نوع خروجی، فاصله حساسیت سنسور، ولتاژ تغذیه، مدت زمان پاسخدهی و نوع اتصال سنسورها اشاره نمود که نقش مهمی در عملکرد و انتخاب سنسورهای اپتکس دارد.

معرفی نمایندگی پخش محصولات اپتکس

نمایندگی های معتبر اپتکس در واقع انواع محصولات اپتکس را به صورت عمده و با کیفیت اورجینال خریداری می کنند. از این رو زمینه را برای فروش ارزان محصولات اپتکس به مشتریان محیا می سازند و رضایت مندی خریداران را در پی خواهد داشت.

هدف اصلی نمایندگی های فروش محصولات اپتکس، کسب رضایت مشتریان می باشد چون موجب تولید محصولات با کیفیت در سراسر ایران می گردد.

شرکت تهران اتوماسیون صنعت یکی از شرکت های معتبر در حوزۀ فروش انواع محصولات برق صنعت الکترونیک و اتوماسیون در تهران می باشد که توانسته نمایندگی رسمی OPTEX را دریافت کند و محصولات اتوماسیون صنعتی اپتکس را با قیمت ارزان و کیفیت اصل به فروش برساند.

 

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل:   info@teh-automation.com

شماره های تماس۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 725
نمایش همه
علاقه مندی ها ()