ترموستات از مهمرین دستگاه های کنترلر دما در صنعت اتوماسیون می باشد. به دلیل نوع ساختار و کاربرد ویژه ای که ترموستات ها در تنظیم و کنترل دما پیاده سازی می کنند، اکثر شرکت های تولیدکنندۀ محصولات خانگی، سیستم های تأسیساتی و غیره خرید اینترنتی ترموستات را بهترین گزینه برای صرفه جویی در هدر رفت حرارت های برورتی دانسته اند و در تولید دستگاه های صنعتی استفاده می نمایند. از مهمترین شرکت های تولیدکنندۀ ترموستات در سری های مختلف می توان به شرکت کرۀ جنوبی هانیانگ اشاره نمود که در سراسر دنیا انواع محصولات رکوردر و کنترلر دما را در رده های گسترده به فروش می رساند.

ترموستات ها که به عنوان کنترل کننده دما برای تنظیم اتوماتیک دمای یک فضای بسته به کار گرفته می شوند، در صنعت تولید دستگاه های اتوماتیک بسیار درخشید و مسئولیت مهمی را در دستگاه های خودکار انجام می دهد.

کاربرد انواع ترموستات

از انواع ترموستات موجود در بازار می توان به ترموستات های دیجیتال و ترموستات آنالوگ اشاره نمود که در سری های مختلف، متناسب با مشخصات فنی دستگاه ها مورد استفاده قرار گرفته می شوند. برای مثال ترموستات های هانیانگ سری AX با سنسور ورودی مولتی و خروجی رله و ،SSR فعالیت تنظیم دما را به صورت ON/OFF و همچنین PID Auto tuning، با ولتاژ تغذیۀ 100 الی 240 ولت AC در ابعاد مختلف ساخته شده اند تا بتوانند سیکل نمونه برداری را با سرعت بالای 0.1 ثانیه اجرا کنند. همچنین به دو حالت مستقیم و معکوس، قابلیت اجرای عملیات تنظیم و کنترل دما را محیا سازد. ترموستات هانیانگ سری ای ایکس یکی از پرکاربردترین انواع ترموستات در صنعت لوازم خانگی و سیستم های تأسیسات می باشد که دارای ابعاد گوناگون می باشد. برای اطلاع از  فروش انواع کنترلر دما آنالوگ  به سایت مراجعه کنید.

فروش انواع ترموستات اصل

امروزه استفادۀ به موقع از انواع ترموستات می تواند راندمان کاری دستگاه ها را ارتقاء ببخشد و در نتیجه از هدر رفت انرژی جلوگیری کند. به همین دلیل خرید توموستات اصل با قیمت مناسب موجب رشد اقتصادی و تولید دستگاه های اتوماتیک و کنترلر دما گردد. در حال حاضر خرید و فروش ترموستات اصل می تواند تضمینی برای فروش بهتر محصولات یک شرکت گردد، به عبارتی با استفاده از ترموستات ها می توان طول عمر دستگاه ها را بهبود بخشید.

در نتیجه شرکت تهران اتوماسیون با هدف رضایت مندی مشتریان اقدام به فروش انواع ترموستات هانیانگ و محصولات کنترلر، سنسور و ... با قیمت اقتصادی و کیفیت اورجینال نموده است و شما را در امر خرید انواع ترموستات و سنسور همراهی می کند.

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 594
نمایش همه
علاقه مندی ها ()