سنسور نوری  یکی از پیشرفته ترین محصولات اتوماسیون صنعتی است که امروزه در برخی سیستم های کنترلی و نظارتی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. خرید و فروش سنسور نوری در سراسر جهان مورد استقبال شدید واقع شده است و اهمیت کاربرد سنسورهای نوری را نشان می دهد. همانطور که می دانید از سنسورهای نوری با عنوان چشم الکترونیک نیز استفاده می شود که نوع عملکرد سنسورها را معرفی می کند. سنسورهای نوری از خود نور ساطع می کنند و به محض اینکه این نور به جسم خارجی برخورد کند، عملیات خاصی را که از پیش برنامه ریزی شده است را پیاده سازی می کند. سیستم سنسورهای نوری از دو بخش اصلی چون فرستنده و گیرنده تشکیل شده اند که هر کدام دارای وظایف خاص خود می باشند. در واقع بخش فرستنده سنسور نوری ارسال نور مدوله را از دستگاه به خارج ساطع می کند و به هیچ عنوان با نورهای موجود در محیط تداخل ندارد و بخش فرستنده نور حاصل از برخورد به جسم را جمع آوری می کند و به دستگاه منعکس می کند.

مزایای سنسور نوری

بنابراین عملکرد سنسورهای نوری است که مورد توجه اکثر تولیدکنندگان صنایع اتوماسیون قرار گرفته است. طراحی سنسورهای نوری به سه شکل اصلی سنسورهای نوری رفلکتوری، سنسورهای نوری یکطرفه و سنسورهای نوری دو طرفه می باشند که هر کدام دارای عملکرد خاصی می باشند ولی برای یک هدف طراحی می شوند و آن شروع عملیات جدید می باشد. نحوۀ عملکرد سنسورهای رفلکتوری به این شکل است که دارای پد مخصوص رفلکتور می باشند و پاسخ حاصل از برخورد نور به جسم را دریافت می کند و مجدداً به سمت محل مبدأ نور باز می گرداند. معمولاً به سنسورهای نوری رفلکتوری، سنسورهای آیینه ای نیز گفته می شود چون همانند یک آینه عمل می کنند و به شکل های مکعب و استوانه طراحی می شوند. برای اطلاع از قیمت خرید سنسور تشخیص رنگ  به سایت مراجعه کنید

مناسب ترین استفاده از سنسورهای یک طرفه نیز در موارد نزدیک و دور با طول مشخص می باشد که بر اساس نوع کارکرد، در ابعاد مختلف ساخته می شوند.

خرید و فروش انواع سنسور نوری

بنابراین به دلیل نوع ساختاری که سنسورها دارند، مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفته است و این مسئله موجب گشته تا در سیستم های امنیتی و همچنین فرمان عملیات خاص برای برخی از دستگاه های اتوماسیون صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

شرکت تهران اتوماسیون در حوزۀ فروش انواع سنسور نوری و غیره تجربۀ فروش دارد و می تواند شما را در انتخاب مناسب ترین نوع سنسور نوری راهنمایی کند.

 

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 622
نمایش همه
علاقه مندی ها ()