بیل مکانیکی یکی از ماشین آلات سنگین پر کاربرد در بخش ساختمان سازی و همچنین راهسازی میباشد که میتواند حجم بالایی از خاک و نخاله را جابجا کرده و  گود برداری را نیز تسریع و تا حد زیادی تسهیل نماید. بیل مکانیکی به دلیل اینکه همواره در محیط های خشن مشغول به کار میباشد نیاز به سرویس دوره ای خواهد داشت و باید پس از مدتی قطعات آن با قطعات نو جایگزین شوند. سرویس بیل مکانیکی زمانی به نحو احسن انجام خواهد شد که لوازم یدکی بیل مکانیکی مناسب و استاندارد مورد استفاده قرار گیرد و  در این صورت عملکرد خوبی را از بیل مکانیکی شاهد خواهید بود.  برای خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی به سایت مراجعه کنید.

انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی اورجینال

بیل های مکانیکی در برندها و مدل های زیادی تولید میشوند که برخی از این برندها ایرانی و برخی دیگر خارجی هستند که از این رو باید قطعات آنها را متناسب با برند و همچنین مدل بیل مکانیکی تهیه نمایید. انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی را میتوانید از فروشگاه ها و همچنین شرکت های عرضه کننده انواع لوازم یدکی مناسب برای ماشین آلات سنگین تهیه نمایید. انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی اورجینال را تنها از فروشگاه های معتبر بخواهید و به هیچ وجه فروشگاه هایی که نسبت به اعتبار آنها چندان آشنایی ندارید انتخاب نکنید زیرا مطمئنا این فروشگاه ها نمیتوانند قطعات اورجینال را عرضه کنند. برای خرید لوازم بیل مکانیکی اصل از طریق لینک اقدام نمایید.

شرکت پارت یدک راهسازی از جمله شرکت های معتبر در زمینه عرضه و فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی اورجینال در کشور میباشد و در صورتیکه به یک قطعه با دوام و با عملکرد مناسب نیاز دارید میتوانید با کارشناسان این شرکت تماس حاصل کرده و پس از کسب اطلاعات کامل قطعه مورد نیاز خود را در هر جای کشور که باشید سفارش دهید. پرسنل با تجربه این شرکت قطعات سفارش داده شما را در مدت زمان کوتاهی آماده سازی و ارسال خواهد نمود.

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ - ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 698
نمایش همه
علاقه مندی ها ()