دستگاه خشک کن خانگی یکی از دستگاه های صنعتی است که در راستای خشک کردن ورقه های میوه و تولید چیپس میوه ساخته شده است. سال های اخیر علاقه مندان چیپس میوه افزایش یافته و این مسئله موجب افزایش فروش دستگاه خشک کن خانگی و دیگر مدل های دستگاه خشک کن گردیده است. برای اطلاع از قیمت انواع دستگاه خشک کن خانگی به سایت مراجعه کنید.

مزایای دستگاه خشک کن خانگی

با استفاده از دستگاه خشک کن علاوه بر میوه، می توان انواع سبزیجات را نیز خشک نمود و بدین وسیله نگران رشد میکروب، قارچ و کپک بر روی محصولات خشک شده نخواهیم بود. سیستم دستگاه خشک کن خانگی به روش انجماد یا تصعیدی می باشد که عملیات خشک کردن میوه و سبزیجات را در حجم های مختلف انجام می دهد. اگر قصد راه اندازی کسب و کار جدید را دارید، می توانید با خرید دستگاه خشک کن خانگی رومیزی، در حجم محدود فعالیت خود را آغاز نمائید و پس از آنکه رونق یافت، فعالیت خود را توسعه داده و دستگاه خشک کن صنعتی خریداری نمائید. دستگاه های خشک کن خانگی از لحاظ تکنیکی و تکنولوژی با دستگاه های خشک کن صنعتی برابری می کند، با این تفاوت که در حجم کمتری میوه و سبزی را خشک می کند. یکی از انواع دستگاه خشک کن خانگی، دستگاه خشک کن های خانگی خورشیدی است که دستگاه در مقابل نور خورشید قرار گرفته می شود و با تابش نور به صفحۀ دستگاه خشک کن، باعث خروج رطوبت از میوه و سبزی می شود. برای خرید دستگاه خشک کن صنعتی گازوئیلی سبزی و میوه به سایت مراجعه کنید.

قیمت دستگاه خشک کن خانگی

قیمت دستگاه خشک کن خانگی همانند دیگر دستگاه های صنعتی، ثبات قیمت ندارد و برای اطلاع از قیمت خرید دستگاه خشک کن خانگی باید با شرکت مربوطه تماس حاصل فرمائید.

شرکت ماشین ساز، سال هاست که در فعالیت ساخت و پخش انواع دستگاه خشک کن خانگی فعالیت دارد و شما مشتری گرامی می توانید لیست قیمت انواع دستگاه خشک کن را از واحد فروش دریافت کنید.

 

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02165766028 - 02165764367

تلگرامAradMachinery

ایمیل: AradMachinery@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 968
نمایش همه
علاقه مندی ها ()