اسید سولفوریک ماده ای شیمیایی بوده و دارای فرمول h2so4 است. به دلیل تنوع در مصرف اسید سولفوریک برای بسیاری از صنایع این ماده سیار مورد توجه بوده و در بازار خرید و فروش می شود. اسید سولفوریک دارای نقطه ی ذوب بالا بوده و با استفاده از حرارت اکنش پذیری آ« بسیار بالا می رود و درهنگام استفاده از آن باید بسیار دقت کرد. واکنش پذیری اسید سولفوریک خالص با آب بسیار آسان بوده و این ماده تمایل بسیری با ترکیب با هیدروژن دارد  در حین واکنش گرای بسیاری تولید می کند بنابراین توصیه می شد که برای ترکیب اسید سولفوریک با آب در چند مرحله ترکیب را انجام دهید. تولید اسید سولفوریک در آزمایشگاه ها صورت می گیرد و آن را به طر طبیعی نیز می توان یافت مثلا در مواد آتش فشانی و در آلاینده های ترکیبی در آّب ، ماده ی اسید سولفوریک دیده می شود. برای اطلاع از فروش اینترنتی اسید سولفوریک به سایت مراجعه کنید.

موارد استفاده از ماده ی اسید سولفوریک

از اسید سولفوریک خالص برای تولید انواع کود اسفاده می شود. در صنایع شیمیایی می توانیم استفاده های بسیاری را از این ماده مشاهده کنیم. در ضدیخ ها و در حشره کش ها از اسید سولفوریک خالص استفاده می شود. در مواد رنگی می تاونیم ز اسید سولفوریک بهره مند شویم. در کاغذ سازی از ماده ی اسید سولفوریک استفاده می شود.

استفاده از اسید سولفوریک دارای مراقبت های لازم است زیرا به دلیل قوی بودن این اسید در مواجهه ی پوست با این اسید دچار قرمزی و یا سوختگی می شود همچنین تماس اسید سولفوریک با چشم باعث سوختگی و حتی نابینایی می شود بنابراین در زمان استفاده از اسید سولفوریک قوی و کاربردی باید به نکات کاری و حفاظتی توجه بسیاری داشت. برای خرید اسید های خالص و باکیفیت را می توان از فروشگاه های مواد شیمیایی انجام داد.

فروشگاه دیجی شیمی از فروشگاه های معتبر در فروش انواع مواد شیمیایی با کیفیت بسیار عالی می باشد.

آدرس : تهران - میدان خراسان - خیابان 17 شهریور جنوبی 

چهارراه تیر دو قلو - خیابان قاسم مهاجر - پلاک 56

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02136303710

کد پستی : 1793764611

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 639
نمایش همه
علاقه مندی ها ()