موکت به عنوان کفپوش بسیار مورد توجه ایرانیان قرار گرفته و از گذشته از انواع موکت ها استفاده می شده است اما امروزه تنوع موکت ها بسیار گسترش پیدا کرده است و می توانیم انواع مختلف آن را در طرح و نقش متنوعی در اختیار داشته باشیم. موکت کفپوشی است که با قرارگیری آن در کف منازل راحتی را در راه رفتن بر روی آن ایجاد می کند. موکت ها در بازار در کیفیت های مختلف می توانیم تهیه کنیم. جنس و کیفیت موکت ها بسیار مهم بوده و باید به آن بسیار اهمیت داده شود. افراد با توجه به دکوراسیون داخلی خود انواع موکت ا را انتخاب می کند اما برخی ازافراد به جنس آن اهمیتی نمی دهند و صرفا ظاهر آن را می پسندند اما موکتی که بی کیفیت باشد اگرچه ظاهر بسیار خوبی هم داشته باشد کارامد نخواهد بود و استفاده از آن مناسب نبوده و پس از مدت کوتاهی هم دچار آسیب دیدگی خواهد شد. برای خرید از  مرکز فروش موکت در تهران  به سایت مراجعه کنید.

موکت در خانه یک حس لذت بخشی دارد که نشان دهنده ی یک خانه ی گرم و نرم ایرانی می باشد و نشستن بر روی یک موکت باکیفیت بسیار حس خوب را برای ما ایجاد می کند. برای تمامی اتاق ها از قبیل اتاق خواب و اتاق پذیرایی و آشپزخانه و... می توان از موکت ها استفاده کرد و از آن بهره برد. جنس موکت ها از الیاف جاذب است و دارای تراکم بالایی است که عایقی برای انرژی و سر و صدا است، خانه هایی که پوشیده شده با انواع موکت هستند در فصل های سرد گرم تر می باشند. برای خرید اینترنتی موکت پارس به سایت مراجعه کنید.

فروشاه مای دکوری یکی از فلروشگاه های فعال در بخش فروش انواع کفپوش ها می باشد که به دلیل عرضه ی مستقیم محصولات خود، انواع کفپوش را با قیمت بسیار ارزان در اختیار شما قرار می دهد. برای خرید به سایت مراجعه کنید.

 

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 616
نمایش همه
علاقه مندی ها ()