نایلون شیرینگ از پرفروش ترین انواع پلاستیک صنعتی است که جزء محصولات پلی اتیلن محسوب می شود. نایلون های شیرینگ با هدف بسته بندی شیرینگ طراحی شده اند. تولید نایلون شیرینگ به نحوی است که به حرارت حساس است و در دمای مشخص، تغییر حالت می دهد و محصولات را به صورت وکیوم بسته بندی می کند. برای خرید اینترنتی نایلون شیرینگ به سایت مراجعه کنید.

کاربرد نایلون شیرینگ

بیشترین کاربرد نایلون شیرینگ برای بسته بندی و عایق نمودن محصولات در برابر رطوبت می باشد. معمولاً نایلون های شیرینگ شفاف و در برخی از موارد به صورت چاپی می باشند که نیاز به عملیات چاپ نایلون شیرینگ بر روی نایلون دارد. از نایلون شیرینگ چاپی برای مصارف بسته بندی محصولات نوشیدنی، کنسرو، محصولات صنعتی از جمله آجر، کاشی، سرامیک، نماهای ساختمانی و انواع محصولات لبنیات به کار گرفته می شود. این مسئله بستر مناسبی را برای تولید کنندگان فراهم می آورد تا بر کیفیت نایلون ها بیفزایند. تولید نایلون شیرینگ تحول عظیمی را در صنعت بسته بندی کالاها بوجود آورد. با استفاده از نایلون شیرینگ صنعتی دیگر نیاز نیست نگران آسیب دیدگی محصولات صنعتی در حمل و نقل کالاها بود و محصولات دربرابر شرایط محیطی ایمن نگه داشته می شوند.

قیمت نایلون شیرینگ

قیمت نایلون شیرینگ بر اساس متراژ و ضخامت نایلون قیمت گذاری می شود. از این رو به طور مشخص نمی توان قیمت واحدی را برای نایلون های شیرینگ در نظر گرفت. هر چه ضخامت نایلون شیرینگ تولید شده کم باشد، به طبع قیمت ارزان تر از نایلون شیرینگ ضخامت بالا می باشد. فروش نایلون شیرینگ به صورت رول و فیلم با متراژهای مختلف می باشد.

شرکت دریا پلاستیک با سال ها کسب تجربه در عرصۀ فروش انواع نایلون پلاستیک، علاوه بر فروش نایلون شیرینگ، امکان سفارش نایلون شیرینگ در ابعاد و ضخامت مورد دلخواه شما را با قیمت مناسب و  مواد اولیۀ با کیفیت فراهم می سازد.

آدرس دفترتهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانهسه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 688
نمایش همه
علاقه مندی ها ()