موکت ها در تنوع ساخت در کشور ما وجود دارند که می توان نمونه های باکیفیتی را از این میان تهیه کرد. موکت ظریف یکی از انواع موکت های باکیفیت است. موکت ظریف دارای کارخانه ای مجهز به تمامی دستگاه های روز بوده و در این کارخانه از بهترین مواد اولیه برای تهیه ی موکت ظریف به کار گرفته می شود تا بتواند بهترین تاثیر را برای افراد داشته باشد. انواع ظریف و متنوع موکت ظریف در نقش های گوناگون در انواع ساده و طرح چوب و کارتونی و... باعث شده تا برای هر سلیقه ای بتوان از محصولات این شرکت استفاده کرد. موکت های ظریف مصور در ضخامت های گوناگون در بازار موجود است. برخی از فروشگاه های سودجو قیمت این موکت ها را با قیمت بسیار زیادی از کارخانه تعیین می کنند در صورتی که کارخانه ی موکت ظریف قیمت های بسیار مناسبی را برای محصولات خود در نظر گرفته است. برای خرید موکت ظریف مصور  به سایت مراجعه کنید.

برخی از انواع موکت ظریف دارای لایه ای محافظ بوده تا دوام و ماندگاری زیادی داشته باشد. اگر شما هم به دنبال انتخاب موکتی با کیفیت بالا و قیمت مناسبی هستید و سخت پسند هستید ، از موکت های ظریف استفاده کنید زیرا با طرح و نقش های زیبایی که دارد می تواند رضایت ما را به خود جلب کند. برخی از انواع موکت ها پرز را به خود جذب می کند که استفاده از این موکت ها طاقت فرسا بوده و باید زود به زود روی آن را جارو کشید و تمیز کردن این نوع از موکت ها بسیار سخت می باشد که موکت های ظریف این گونه نبوده و به دلیل مواد اولیه ی ساخت مرغوب دیر تر کثیفی را به خود می گیرند. برای خرید موکت باکیفیت به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه ها خرید و فروش موکت را با قیمت های مختلف ارائه می دهند که فروشگاه مای دکوری انواع موکت را با پایین ترین قیمت به شما عرضه می دارد.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 606
نمایش همه
علاقه مندی ها ()