نایلون حبابدار یکی از معروف ترین نایلکس های صنعتی است که با هدف بسته بندی محصولات مختلف تولید می شوند. تولید نایلون حبابدار بسیار قدیمی می باشد و به دلیل نوع ویژگی که سلفون های حبابدار دارد، مورد استقبال سراسر جهان قرار گرفته است. نایلون حبابدار ضربه گیر بهترین گزینه برای بسته بندی کالاهای ارزشمند می باشد که صدمات ناشی از حمل و نقل کالا را کاهش می دهد. برای خرید نایلون های حبابدار به سایت مراجعه کنید.

انواع نایلون حبابدار

تولید کنندگان پلاستیک صنعتی، انواع نایلون ضربه گیر را با نام نایلون پفی و یا نایلکس حبابدار عرضه می کنند که علاوه بر بسته بندی محصولات، دارای ماهیت ضد ضربه می باشند و ضربات وارده به کالاها را کاهش و خنثی می کند. حباب های برجسته ای که بر روی نایلون تعبیه شده است، می تواند ضربه های خارجی را دفع نموده و محصول بسته بندی شده را سالم نگه دارد. تولید سلفون ضربه گیر به صورت چند لایه ای می باشد که هر چه میزان لایه ها بیشتر باشد، به طبع مقاومت و استحکام بالایی خواهد داشت و ضربات بیشتری را پوشش می دهد. از مهم ترین کاربردهای نایلون پفی می توان به پوشش و بسته بندی مبلمان و وسایل دکوری، لوازم خانگی، بسته بندی کالاهای صنایع الکتریکی، محصولات متنوع خودروسازی، بسته بندی قطعات حساس کامپیوتر و دیجیتالی، بسته بندی محصولات بلورجات و شیشه و از همه مهمتر برای امور حمل اثاثیه و اتوبار اشاره نمود.

خرید نایلون ارزان

عرض رول نایلون حبابدار از 5 سانتی متر الی 2 متر می باشد. اندازۀ استاندارد قطر حباب ریز 10 میلی متر، حباب درشت 18 میلی متر و خیلی درشت 30 میلی متر می باشد.

شرکت دریا پلاستیک مفتخر است که در عرصۀ صنعت تولید محصولات نایلون صنعتی فعالیت حرفه ای دارد و این مسئله موجب رونق کسب و کار فروش انواع نایلون بسته بندی از جمله نایلون پفی ضد ضربه شده است.

 

آدرس دفترتهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانهسه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 695
نمایش همه
علاقه مندی ها ()