دستگاه سیل وکیوم از جمله دستگاه های بسته بندی پر کاربرد است که متناسب با بسته بندی کالاهای مختلف ساخته شده است. مهمترین مسئله برای فروش محصولات، مربوط به کیفیت بسته بندی محصولات می باشد. هر چه بسته بندی کالاها شکیل و با کیفیت باشد، به طبع در میزان فروش کالا تأثیر مثبت خواهد داشت. دستگاه های سیل نیز به همین منظور ساخته شده اند تا بتواند شکل ظاهری بسته بندی کالاها را بهبود ببخشد. برای خرید و فروش دستگاه سیل وکیوم به سایت مراجعه کنید.

دستگاه سیل وکیوم حرارتی

مکانیزم دستگاه سیل وکیوم حرارتی به شکلی است که ظروف یکبار مصرف داخل دستگاه سیل توسط قالب هولدر به داخل دستگاه انتقال پیدا می کند و با استفاده از کلگی دستگاه و المنت حرارتی بر روی دهانۀ ظروف پرس سلفون صورت می گیرد و این چنین ظروف به یکدیگر متصل می شوند. تمام پروسۀ عملیات بسته بندی به طور کامل بهداشتی است و تمام استانداردهای بسته بندی رعایت می گردد. دستگاه سیل وکیوم از نظر مکانیزم به شکل های مختلف طراحی می شوند که می توان به دستگاه سیل وکیوم کشویی، دستگاه سیل خطی، دستگاه سیل روتاری و تونلی اشاره نمود که در تناژهای مختلف ساخته می شوند. اگر کسب و کار کوچک دارید، می توانید با اندک هزینه اقدام به خرید دستگاه سیل وکیوم رومیزی در ابعاد کوچک نمائید و از مزایای دستگاه وکیوم بهره مند شوید.

قیمت خرید دستگاه سیل وکیوم

قیمت خرید دستگاه سیل وکیوم به میزان امکانات وابسته می باشد، هر چه پیشرفته تر و بزرگ تر باشد دارای قیمت بیشتری می باشد و در قبال ظرفیت بیشتری از محصولات را در مدت زمان کمتری بسته بندی می کند.

شرکت ماشین ساز دارای سابقۀ درخشان در زمینۀ ساخت و پخش انواع دستگاه بسته بندی می باشد. انواع دستگاه سیل وکیوم را با بسته بندی های مختلف انجام می دهند که باعث افزایش عمر و ماندگاری کالاها می گردد.

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700

کارخانه: 02165766028 - 02165764367

تلگرامAradMachinery

ایمیل: AradMachinery@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 709
نمایش همه
علاقه مندی ها ()