پوشش داکرومت از جمله مواد پوشش کاری فلیک های روی است که بر روی سطوح فولاد و چدن مورد استفاده قرار گرفته می شود. با استفاده از پوشش های داکرومت می توان مقاومت قطعات فولادی را نسبت به خوردگی مواد شیمیایی و حرارت افزایش داد. کاربرد پوشش داکرومات در صنعت خودروسازی و دیگر صنایع فولادسازی حائز اهمیت می باشد. مرکز نانو فن آور پوشش پارس ماندگار تولید کننده ی پوشش داکرومت می باشد.

انواع پوشش داکرومت

پوشش داکرومات به عنوان یکی از روکش های جلا دهنده بر روی فلزات مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود که این مسئله میزان خوردگی و زنگ زدگی فولاد را نسبت به شرایط محیطی مقاوم می سازد. در بازار انواع پوشش داکرومت عرضه می شود که به سه دستۀ اصلی پوشش داکرومت اسپری، پوشش داکرومت Dip Spain و پوشش داکرومت Dip Drain تقسیم بندی می شود. نکتۀ قابل توجه در رابطه با فرآیند پوشش داکرومت این است که حلال آن آب است و سازگاری بالایی با محیط زیست دارد. پوشش داکرومات در صنایع آبکاری حائز اهمیت می باشد و تأثیر بسزایی در طول عمر قطعات دارد. مقاومت بالا در برابر حرارت از مهم ترین ویژگی های پوشش داکرومت می باشد. به دلیل خواص فوق العاده ای که پوشش فلیک های روی دارا می باشند، مورد استقبال صنعت گران قرار گرفته است و به عنوان مناسب ترین پوشش آبکاری در قطعات فولادی مورد استفاده قرار گرفته می شود. برای خرید مواد پوششدهی فلیک های روی به سایت مراجعه کنید.

هزینۀ پوشش داکرومت

قیمت پوشش داکرومت ثابت به میزان اسید شویی و آبکاری بستگی دارد. قیمت پوشش داکرومت با کیفیت را می توانید بر اساس میزان استحکام و لایه های آبکاری مشخص نمائید. در حال حاضر برای خرید مواد پوشش داکرومت می توانید به شرکت های تأمین مواد آبکاری مراجعه نمائید.

شرکت نانو فن آور پوشش پارس ماندگار به عنوان یکی از برترین شرکت های تأمین کنندۀ مواد شیمیایی آبکاری فلزات در ایران فعالیت دارد و امکان فروش مواد آبکاری جدید داکرومت را برای متقاضیان فراهم نموده است.

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان تهران-کرج، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، مرکز رشد 2 واحد 104    کدپستی: 1497713115

ایمیل: info@poosheshpars.com

تلفکس: 44787153-021    همراه: 09124267229

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 833
نمایش همه
علاقه مندی ها ()