پوستر دیواری با کاغذ دیواری شامل تفاوت جزئی می باشد. جنس و طرح از مهم ترین فاکتورهای تفاوت میان پوستر دیواری و کاغذ دیواری می باشد. برای مثال چاپ کاغذ دیواری به شکل تکرار یک طرح بر روی کاغذ دیواری ساده می باشد و این در حالی است که چاپ پوستر دیواری به گونه ای است که یک تصویر کامل را در بر می گیرد و زیبایی ویژه و چشمگیری را بر روی دیوار خلق می کند.  برای اطلاع از قیمت انواع پوستر دیواری باکیفیت به سایت مراجعه کنید.

پوستر دیواری برای پشت تلویزیون

مکانی که تلویزیون در آنجا قرار دارد، فضای بزرگ و چشمگیری را شامل می شود. به همین دلیل بهترین مکان برای نصب انواع پوستر دیواری می باشد. به همین دلیل در فروشگاه های عرضۀ پوستر و کاغذ دیواری می توانید انواع پوستر دیواری سه بعدی پشت LCD را مشاهده کنید که شامل طرح های ساده، گل دار، مناظر طبیعی، تصاویر انتزاعی و ... می باشند. لازم به ذکر است که با پیشرفت تکنولوژی چاپ کاغذ دیواری، بستر سفارش چاپ پوستر کاغذ دیواری طرح خاص فراهم می باشد تا بتوان طراحی ایده آلی را در فضا سازی داخلی منزل و محیط اداری بوجود آورد. بنابراین با در اختیار داشتن ابعاد محل مورد نصب، عکس مورد دلخواه و توجه به سبک دکوراسیون داخلی اقدام به خرید پوستر دیواری سفارشی نمائید تا زیبایی طرح دکوراسیون را ارتقاء ببخشید. برای خرید انواع پوستر سقفی به سایت مراجعه کنید.

قیمت پوستر دیواری سفارشی

اندازه، طرح و کیفیت کاغذ دیواری بر روی قیمت پوستر دیواری سفارشی مؤثر می باشد. بنابراین وقتی تصمیم به اجرای یک دکوراسیون خاص و ایده آل می باشید می توانید متناسب با ذوق و سلیقۀ خود، سفارش چاپ پوستر طرح مورد دلخواه خود را با کیفیت عالی و قیمت ارزان بدهید.

مرکز چاپ دیجیتال دی با کسب تجربه های فراوان در فروش پوستر دیواری سفارشی، می تواند شما مشتری گرامی را در انتخاب پوستر دیواری با کیفیت و خوش طرح همراهی کند.

قم – بلوار 30 متری قائم – پلاک 150 – چاپ دی

02532931515-09127592318

deydigital@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 601
نمایش همه
علاقه مندی ها ()