اسباب بازی دخترانه بر اساس روحیات شخصیتی کودکان دختر طراحی می شوند که در طراحی آنها نکات بسیار مهمی رعایت شده است. اسباب بازی ها علاوه بر جنبۀ سرگرم کننده بر روی رشد فکری و حرکتی کودکان نیز متمرکز شده اند. به عبارتی عروسک های دخترانه علاوه بر اینکه جنبۀ سرگرم کننده دارد ولی حس لامسه، دیداری و حرکتی کودک را تقویت می کند.

خرید اینترنتی اسباب بازی دخترانه

نکتۀ قابل توجه در خرید اسباب بازی این مسئله است که باید بر اساس جنسیت کودک انتخاب شود چون کودک بتواند با جنسیت خود ارتباط برقرار کند و احساس راحتی داشته باشد. از نظر روانشناسی خرید اسباب بازی می تواند بر روی شخصیت کودک دختر و پسر تأثیر بگذارد. به همین دلیل هموراه بر اساس جنسیت برای فرزندان دختر اسباب بازی های دخترانه و برای کودکان پسر نیز اسباب بازی های پسرانه خریداری کنید. قابل ذکر است که برخی از اسباب بازی ها نیز اختصاص به جنسیت خاصی نداد که مربوط به دستۀ بازی های فکری، بازی های آموزشی و بازی های حرکتی می باشد. معمولاً کمپانی های ساخت اسباب بازی اصول و الگوهای فکری متعددی را مد نظر می گیرند تا تمام جوانب رشد ذهنی و حرکتی کودک را متناسب با رده های سنی مختلف کودک در نظر گرفته شود.

خرید اسباب بازی دخترانه ارزان

در بازار انواع اسباب بازی دخترانه عرضه می شود که دارای طرح و متریال متفاوت می باشند. از این رو در بازار می توانید انواع اسباب بازی دخترانه ارزان را با کیفیت عالی خریداری نمائید. از جمله اسباب بازی های دخترانه عبارتند از انواع عروسک موزیکال، بازی های مدل ساختنی، بازی های لوازم آشپزخانه و غیره می باشند. برای اطلاع از قیمت عروسک های جذاب  به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی بازی ساز مارکت به صورت حرفه ای در حوزۀ فروش انواع اسباب بازی دخترانه و پسرانه فعالیت دارد و متناسب با شرایط حال حاضر امکان خرید اینترنتی اسباب بازی را فراهم نموده است.

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیلinfo@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 663
نمایش همه
علاقه مندی ها ()