عروسک یکی از پرفروش ترین انواع اسباب بازی می باشد که در سراسر جهان محبوب است. اسباب بازی عروسک از آن دسته اسباب بازی هایی است که متناسب با جنسیت کودکان طراحی می شود. اگر قصد خرید اسباب بازی کودکانه را برای فرزند و یا کادو دارید می توانید با خرید عروسک های بزرگ و کوچک، کودکان خود را خوشحال کنید و ساعات خوشی را برای کودکان به ارمغان آورید.

انواع عروسک دخترانه و پسرانه

طراحی عروسک به شکلی است که محدودیت ردۀ سنی ندارد و کمپانی های اسباب بازی سازی بر اساس جنسیت پسر و دختر، انواع عروسک دخترانه و عروسک پسرانه را به بازار عرضه می کند. به عنوان مثال عروسک بازلایتر، عروسک حیوانات، عروسک بتمن، عروسک سوپر من، عروسک اسپایدر من، عروسک وودی و ... تعداد اندکی از انواع عروسک پسرانه است که در بازار فروخته می شود. همچنین عروسک باربی، عروسک شاهزاده خانم، عروسک های حیوانات، عروسک های بیبی دخترانه، عروسک کاموایی دخترانه، انواع عروسک موزیکال دخترانه و .... نمونه هایی از انواع عروسک دخترانه می باشند. کودکان به طور قابل توجهی با عروسک ها احساس خوشایندی برقرار می کنند و به نوعی با شخصیت های عروسک همدار پنداری می کنند. به همین دلیل انتخاب عروسک بسیار اهمیت دارد.

قیمت انواع عروسک

تنوع اسباب بازی عروسک بسیار زیاد می باشد و این مسئله موجب تنوع قیمت عروسک گشته است. به عنوان مثال قیمت عروسک پارچه ای با قیمت عروسک کاموایی یا عروسک پلاستیکی متفاوت می باشد، ضمن آنکه ابعاد عروسک نیز در تعیین قیمت عروسک مؤثر می باشد. فروش عروسک محدود به منطقۀ خاصی ندارد و تمام کشورها به نوعی متناسب با فرهنگ خود انواع عروسک کودکانه را طراحی و در دسترس کودکان قرار می دهند. برای اطلاع از قیمت انواع اسباب بازی دخترانه به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی بازی ساز مارکت نیز در فروشگاه اینترنتی خود انواع عروسک حیوانی و عروسک های دخترانه و پسرانه را با قیمت مناسب و کیفیت عالی به فروش می رساند.

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیلinfo@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 639
نمایش همه
علاقه مندی ها ()