به ترازوهایی که قادرند توانی بیش از ظرفیت ترازو های فروشگاهی را توزین نمایند باسکول می گویند. باسکول ها در دو نوع مکانیکی و دیجیتال تولید می شوند که باسکول های دیجیتال به دلیل دقت و سرعت بالای اندازه گیری از محبوبیت بیشتری برخوردارند، اما همچنان در برخی مشاغل مانند کارخانه های شن و ماسه، صنایع شیلات و سنگبری به دلیل فضای نامساعد کار، عدم دسترسی به برق شهری و قیمت بسیار پایین  از باسکول های مکانیکی استفاده می شود.  دقت و ظرفیت اندازه گیری در انواع باسکول های دیجیتال، آویز و مکانیکی در حدود 200 تا 20000 کیلوگرم است، که البته با توجه به افزایش بیشینه اندازه گیری، حساسیت لودسل ها نیز کاهش پیدا می کنند. برای خرید و فروش باسکول به سایت مراجعه کنید.

بدنه انواع باسکول های مکانیکی و دیجیتال به علت توزین در توان های بالا بسیار مقاوم است، و معمولا از آلیاژ های فلز بادوام در برابر ضربه و رطوبت ساخته می شوند، تا بتوان عمر باسکول را در این شرایط بالاتر برد. با توجه به موارد فوق نوع باسکول، ظرفیت توزین، استحکام بدنه و غیره از جمله مواردی هستند که در تعیین قیمت باسکول نقشی پر رنگ دارند.

 انواع باسکول دیجیتال پند را می توان بر حسب ظرفیت توزین در گروه های فروشگاهی، باشگاهی، صنعتی، آویز، دام کش، جاده ای و غیره قرار داد. تنوع تولیدات این باسکول ها در حدی است، که تمامی کسب و کار های متوسط و بزرگ را پوشش می دهد، بنابراین نیاز سنجی اولیه از ظرفیت و نوع باسکول اولین گامی است، که متقاضیان خرید باسکول باید بردارند. قابلیت شمارش کالا، کالیبراسیون دستی، دقت بالا و نمایشگر های LED از جمله مشخصه های مشترک در بین  انواع باسکول دیجیتال می باشند.

فروشگاه آنلاین پند گستر از معتبرترین مراکز فروش باسکول در کشور است، که تمامی محصولات صنایع پند توزین الکترونیک را با ارزان ترین قیمت موجود در بازار و همراه با تعهدات شرکتی از قبیل گارانتیر و خدمات پس ار فروش به دست متقاضیان در سراسر کشور می رساند.

 

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش
آدرس ایمیل :
info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی
0216123
و 66085712

نمایشگاه و فروشگاه  میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 602
نمایش همه
علاقه مندی ها ()