باسکول ها از جمله تجهیزات الکترونیکی هستند، که به مرور زمان و یا بر اثر خطاهای انسانی ممکن است آسیب ببینند، و نیاز به تعمیر پیدا کنند. تعمیر باسکول از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، و معمولا باسکول ها پس از تعمیر کالیبره می شوند تا در دقت اندازه گیری آن ها خللی به وجود نیاید. هدف از تعمیر باسکول می تواند کلی باشد، برای مثال می توان به کالیبره کردن باسکول و سرویس قطعات آن اشاره کرد.  از جمله اجزایی که در حین فرایند توزین ممکن است آسیب ببینند می توان به کیبرد، نمایشگر، باتری، لودسل و غیره اشاره کرد، که برخی از آن ها قابلیت تعمیر را دارند و برخی دیگر را باید تعویض نمود. قیمت تعمیر باسکول در برند های داخلی به علت سهولت دسترسی به قطعات جانبی آن ها و  شعب نمایندگی این محصولات به مراتب پایین تر از باسکول های خارجی می باشد.

همان طور که در ابتدا به آن اشاره شد هزینه های تعمیر و نگهداری باسکول های داخلی  بسیار پایین تر از دیگر باسکول ها می باشد، به همین دلیل متقاضیان خرید باسکول های داخلی نسبت به دیگر باسکول های خارجی بسیار بیشتر است، از معتبرترین تولید کنندگان انواع باسکول داخلی که خدمات پشتیبانی و پس از فروش این محصولات را تا سالها ضمانت می کنند می توان به صنایع پند و محک اشاره کرد، که همرا با تولید محصولات خود، تمامی قطعات یدکی آن ها را نیز تولید می کند و در بازار عرضه می نماید. بهترین گزینه برای  تعمیر باسکول مراجعه به شعب نمایندگی آن می باشد، زیرا در این مجموعه ها تعمیرات دستگاه با دقت و تعهد بالاتری انجام می گیرد. خرید و فروش باسکول را از طریق سایت انجام دهید.

نمایندگی پندگستر از متعهد ترین شعب نمایندگی شرکت پند توزین الکترونیک است که به صورت کاملا تخصصی و حرفه تعمیر باسکول را انجام می دهد. سرویس کاران و متخصصین این مجموعه تعمیرات انواع باسکول پند را با استفاده از قطعات اصلی و به صورت کاملا حرفه ای انجام می دهند.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش
آدرس ایمیل :
info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی
0216123
و 66085712

نمایشگاه و فروشگاه  میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 595
نمایش همه
علاقه مندی ها ()