با ورود ترازو های دیجیتال و استقبال صنایع مختلف از این دستگاه ها، شرکت های تولید کننده مدام در حال افزایش قابلیت های این ترازو ها بوده اند، تا بتوانند جایگاه برند خود را حفظ نمایند و سهم خود را از فرو ش ترازو  همواره بالا نگه دارند. ترازو های دیجیتال بر حسب دقت و ظرفیت اندازه گیری دسته بندی می شوند و در گروه های آزمایشگاهی، صنعتی و فروشگاهی قرار می گیرند که در میان آن ها فروش ترازو فروشگاهی از تقاضای بالاتری برخوردار است، زیرا همیشه نسبت کسب و کارهای خرد اقتصادی از دیگر کسب و کار ها بیشتر بوده است. پشتیبانی از محصول، خدمات گارانتی و طول عمر مفید این دستگاه ها از مهمترین متغیر های خرید ترازو می باشند. تمامی ترازو های فروشگاهی موجود در بازار در دو نوع علمک دار و بدون علمک تولید می شوند، که در توان توزین و ظرفیت های اندازه گیری خصوصیات مشابهی دارند.

از مهمترین آپشن هایی که در برخی ترازو های دیجیتال به کار رفته می توان به باتری داخلی آن ها اشاره کرد، این باتری ها انرژی برق را درون خود ذخیره نمایند، تا در زمان ها قطعی عملیات توزین و اندازه گیری با وقف مواجه نشود. فروش ترازو های ارزان در مدل های جدید به دلیل سرعت بالای توزین و انجام چندین کار همزمان از جمله چاپ صورتحساب، بارکد زن، اتصال به صندوق فروشگاهی و غیره را دارند، نسبت به ترازو های دیجیتال ساده بالاتر است. قیمت ترازو یکی دیگر از عامل هایی است که در انتخاب ترازو اهمیت دارد، ترازو ها بر حسب ظرفیت، توان اندازه گیری و قابلیت هایی که به آن ها اضافه شده مانند اتصال به کامپیوتر، پرینتر و غیره نرخ گذاری می شوند، و با بالا رفتن کیفیت و افزوده شدن امکانات در آن ها قیمت فروش ترازو هم افزایش پیدا می کند.

پندگستر از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی عرضه و فروش ترازو دیجیتال و فروشگاهی در کشور می باشد، که نمایندگی محصولات پند را به صورت رسمی دریافت کرده است، و به تمامی متقاضیان خرید ترازو در سراسر کشور خدمات فروش و پشتیبانی را ارائه می دهد. برای خرید انواع ترازوی پند صنعتی به سایت مراجعه کنید.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش
آدرس ایمیل :
info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی
0216123
و 66085712

نمایشگاه و فروشگاه  میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 543
نمایش همه
علاقه مندی ها ()