پوششش داکرومت از جمله پرکاربردترین نوع آبکاری است که متناسب با پوش سطوح فولاد ساخته شده است. از کاربردهای عمدۀ پوشش های داکرومت می توان به صنایع خودروسازی، صنایع راه آهن، صنعت کشاورزی، صنعت ساخت و ساز، صنعت نفت و پتروشیمی، صنایع دریایی و هوایی، صنایع ساخت تجهیزات درمانی، صنعت ساخت لوازم خانگی، صنعت ساخت تجهیزات نیرگاه های برق، صنعت ساختمان سازیف پل سازی و ... اشاره نمود که از اهمیت بالایی برخوردار می باشند. برای اطلاع از قیمت ماده پوشش داکرومت به سایت مراجعه کنید.

فرآیند مختلف پوشش داکرومت

عملیات پوشش داکرومت به سه دستۀ اصلی تقسیم بندی می شود که می توان به روش اسپری، روش DIP SPIN و DIP DRAIN اشاره نمود. هر کدام از این روش ها برای آبکاری قطعات خاصی با شرایط مشخصی ساخته شده اند که مرغوب ترین سطح آبکاری را بر روی قطعات فلزی بر جای ایجاد کنند. از پوشش های داکرومت برای پوشش پیچ ها، مهره، فنرها، واشر و هر قطعۀ فلزی کوچکی که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند، به کار می رود. با استفاده از پوشش های آبکاری داکرومت می توان قطعات فلزی را نسبت به خوردگی و گرما مستحکم نمود و در عین حال زیبایی قطعات را ارتقاء بخشید. نکتۀ قابل توجه در رابطه عملیات داکرومت این است که بر مبنای سایز و شکل قطعات، دارای کیفیت و عملکردهای اجرایی متفاوت می باشند. برای اطلاع از  قیمت ماده پوششدهی فلیک های روی به سایت مراجعه کنید.

سفارش پوشش داکرومت

هزینۀ سفارش پوشش آبکاری داکرومت به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که مهمترین آنها اندازه، جنس و نوع قطعات فلزی می باشد. برخی از شرکت ها به صورت حرفه ای در عرصه فروش مواد آبکاری فعالیت دارند که در راستای حفاظت فلزات در برابر خوردگی و زنگ زدگی به کار برده می شوند.

شرکت نانو فن آور پوشش پارس ماندگار نیز یکی از با سابقه ترین شرکت های فنی و مهندسی است که در حوزۀ فروش و عملیات پوشش های فلیک روی و آلومینیوم از جمله پوشش های داکرومت فعالیت دارد.

ارتباط با ما

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان تهران-کرج، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، مرکز رشد 2 واحد 104    کدپستی: 1497713115

ایمیل: info@poosheshpars.com

تلفکس: 44787153-021    همراه: 09124267229

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 660
نمایش همه
علاقه مندی ها ()