لاک رزوه یکی از مواد کاربردی در صنایع مختلف می باشد که برای چسباندن قطعات فلزی آبکاری شده به یکدیگر مورد استفاده قرار گرفته می شود. با خرید لاک رزوه دیگر نیاز نیست نگران جدا شدن پیچ و مهره و یا قطعات فلزی صنعتی که درون دستگاه و سازه های صنعتی به کار رفته اند باشید. لاک های رزوه در برابر عوامل بیرونی دارای استقامت بالایی می باشند و این مسئله موجب استقبال فراوان صنعت گران گشته است.

خرید و فروش لاک رزوه

خرید و فروش لاک رزوه توسط شرکت و فروشگاه های معتبر که عرضه کنندۀ مواد صنعتی می باشند صورت می گیرد. مادۀ لاک رزوه درون ظروف پلاستیکی بسته بندی می شوند که حالت پمپاژ دارند تا به راحتی بتوان بر روی سطوح فلزات به کار برد و قطعات فلزی را به یکدیگر متصل نمود. برخی از قطعات فلزی در سازه ها و دستگاه ها به کار برده می شود که ممکن است به مرور زمان دچار فرسایش شوند و بدین وسیله از یکدیگر جدا شوند و خسارات جبران نا پذیری ایجاد کنند. در نتیجه با استفاده از مادۀ لاک روزه می توان اتصالات دو قطعه و یا چندین قطعه به یکدیگر را محکم نمود و اطمینان لازم را از محکم ماندن قطعات در کنار یکدیگر حاصل نمود. کاربرد لاک های رزوه بسیار زیاد می باشد و در تمام صنایع می توان از آن استفاده نمود. برای خرید مواد پوشش دهنده فلیک های روی  به سایت مراجعه کنید.

قیمت خرید لاک رزوه

قیمت خرید لاک رزوه به میزان حجم ماده لاک رزوه داخل ظروف دارد. بنابراین می توانید در حجم کمتری، مادۀ لاک رزوه قیمت ارزان را خریداری کنید.

شرکت نانو فن آور پوشش پارس ماندگار به عنوان یکی از شرکت های عرضه کنندۀ مواد صنعتی در تهران فعالیت می کند که علاوه بر فروش مواد پوشش آبکاری، انواع لاک رزوه را با قیمت مناسب و چسبندگی قابل توجه به فروش می رساند.

ارتباط با ما

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان تهران-کرج، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، مرکز رشد 2 واحد 104    کدپستی: 1497713115

ایمیل: info@poosheshpars.com

تلفکس: 44787153-021    همراه: 09124267229

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 645
نمایش همه
علاقه مندی ها ()