از جمله کاغذ دیواری هایی که بعد از کاغذ دیواری های معمولی به دکوراسیون داخلی راه یافت کاغذ دیواری سه بعدی میباشد. کاغذ دیواری سه بعدی از کاغذ دیواری های متفاوت و بسیار زیبا میباشد که طرح های روی آن سه بعدی است و زمانی که به طرح های روی آن نگاه میکنید متوجه برجسته بودن طرح ها خواهید شد. البته این برجسته بودن طرح ها تنها به صورت ظاهری است و هیچ برجستگی فیزیکی بر روی آن وجود ندارد. کاغذ دیواری های سه بعدی را در هر نقطه از منزل میتوانید استفاده کنید و محدودیتی  در بکارگیری از آن وجود ندارد. در صورتیکه به یک کاغذ دیواری متفاوت و چشمگیر که بتواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند هستید پس پیشنهاد میکنیم این نوع کاغذ دیواری را بعنوان پوشش دیوارهای خود انتخاب و استفاده نمایید. همچنین میتوانید کاغذ دیواری های سه بعدی را در کنار دیگر کاغذ دیواری ها و البته دیگر پوشش ها مانند رنگ ساختمانی استفاده نمایید. برای خرید انواع کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید.

تفاوت کاغذ دیواری سه بعدی با کاغذ دیواری معمولی

برای خرید انواع کاغذ دیواری دقت کنید که کاغذ دیواری های سه بعدی از لحاظ ظاهری با کاغذ دیواری های معمولی تفاوت هایی دارند. این کاغذ دیواری ها از طرح هایی نه چندان تکراری بر روی خود برخوردار هستند و بیشتر از یک و یا چند طرح تکراری بر روی خود برخوردار میباشند. برای خرید کاغذ دیواری از طریق لینک اقدام فرمایید.

کاغذ دیواری های معمولی را میتوان برای پوشاندن تمام دیوارها بصورت تکراری استفاده نمود. اما کاغذ دیواری های سه بعدی اینگونه نیستند و باید توجه داشته باشید که نمیتوان آنها را برای پوشش تمام دیوار ها استفاده کرد. این کاغذ دیواری ها میتوانند در کنار دیگر پوشش ها مورد استفاده قرار گیرند. در حقیقت کاغذ دیواری های سه بعدی باید به صورت نقطه ای مورد استفاده قرار گیرند و نمیتوان آنها را به عنوان یک پوشش کامل در نظر گرفت.

برای خرید کاغذ دیواری مانند خرید انواع کاغذ دیواری داماسک به فروشگاه دکوراسیون داخلی رونیا مراجعه کنید.

خرید پوستر دیواری دیوارپوش کفپوش پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 540
نمایش همه
علاقه مندی ها ()