ترازو یکی از نام آشنا ترین واژه ها در زندگی روزمره مردم می باشد، که از گذشته تا کنون در زندگی افراد نقش بسیار پر رنگی داشته است. امروزه با روی کار آمدن انواع ترازو های دیجیتال کار توزین و اندازه گیری با  دقت، سرعت و سهولت بیشتری انجام می شود. این ترازو ها به محض ورود به بازار با استقبال صنایع مرتبط مواجه شدند و به سرعت جای ترازو های کفه ای و عقربه ای را گرفتند. ظرفیت و دقت اندازه گیری از مهمترین فاکتور هایی هستند، که در تعیین قیمت ترازو  و  دسته بندی آن ها تاثیر می گذارند، انواع ترازو های دیجیتال برحسب دقت و ظرفیت اندازه گیری در ردیف های فروشگاهی، آزمایشگاهی و نیمه صنعتی قرار می گیرند که قیمت ترازو های آزمایشگاهی نسبته به دیگر ترازو ها به دلیل حساسیت بسیار بالای اندازه گیری گران تر است. برای خرید انواع ترازو به سایت مراجعه کنید.

پارسنگ، شمارش کالاهای هم وزن، قابلیت اتصال به کامپیوتر و چاپگر از مهمترین مشخصه هایی هستند که در انتخاب و  خرید ترازو توسط متقاضیان اهمیت دارند. متریال به کار رفته در ساخت بدنه اغلب ترازو ها از جنس پلاستیک فشرده شده است، که از سختی و مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه های احتمالی، خراش و رطوبت برخوردار است.  انواع ترازوی دیجیتال فروشگاهی را می توان در گروه های علمک دار و بدون علمک قرار داد، که نمایشگر به کار رفته در آن ها از نوع LED است که اعداد را با وضوح بسیار بالا نمایش می دهد، این نمایشگر ها از نوع دو طرفه می باشند، تا مشتریان را در جریان روند فروش قرار دهند و از این جهت به سرعت مورد مقبولیت مردم قرار گرفتند. برای خرید ترازوی بارکد زن  از طریق لینک اقدام نمایید.

فروشگاه آنلاین محک گستر از بزرگ ترین و معتبرترین مراکز پشتیبانی و فروش ترازو  در برند محک می باشد، که با مراجعه به آدرس وب سایت آن می توانید انواع ترازو تولیدی این برند معتبر را مشاهده، و ترازوی دلخواه خود را انتخاب و با نازل ترین قیمت خریداری نماید، ارسال به سراسر کشور، تضمین اصالت کالا، گارانتی و  خدمات پس از فروش از جمله مزایایی است که با خرید از این مرکز بدست می آورید.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 – 02166087816
- 66003000-

نمایشگاه و فروشگاه  میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 655
نمایش همه
علاقه مندی ها ()