پارکت یکی از انواع کفپوش است که با استفاده از چسب مخصوص بر روی کف نصب می شوند. کاربرد پارکت ها را از گذشته تا به حال مشاهده می کنیم که با گذشت زمان بر تنوع و قابلیت های پارکت ها افزوده شده است و این مسئله باعث رونق فروش پارکت در ایران گشته است. کفپوش پارکت از محبوب ترین کفپوش هایی است که بسیار لوکس، شیک و در عین حال ارزان می باشد. برای اطلاع از قیمت انواع پارکت به سایت مراجعه کنید.

خرید پارکت لمینت

اگر قصد تغییر دکوراسیون را دارید و تمایل به ایجاد تغییر چشمگیر دارید، می توانید از مزایای خرید پارکت بهره مند شوید. پارکت چوبی و پارکت لمینت دو دستۀ اصلی انواع پارکت می باشد که در بازار طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. پارکت چوبی از برش های چوب دختان ساخته می شود که به طور آشکار شامل طرح های طبیعی درختان می باشد و با توجه به نوع درخت، رنگبندی های زیبا و متنوعی را شامل می شود. پارکت چوبی به دلیل آنکه از چوب طبیعی ساخته می شود، گران و جزء کفپوش لوکس محسوب می شود. در عوض پارکت لمینت که از چوب فشرده شده ساخته شده اند دارای تنوع طرح و رنگ می باشند و در عین حال دارای قیمت ارزان و کیفیت عالی می باشد. البته می توان گفت: مهمترین مزیتی که پارکت لمینت دارد، این است که استحکام بالایی در برابر نفوذ آب، تابش نور خورشید، ساییدگی و ضربه دارد. برای اطلاع از  فروش پارکت دنیز  از طریق لینک اقدام نمایید.

قیمت خرید پارکت

از گذشته تا به امروز قیمت خرید پارکت به ابعاد محل نصب پارکت، جنس و برند پارکت دارد. در نتیجه می توان متناسب با سلیقه و سبک دکوراسیون، مناسب ترین پارکت قیمت ارزان را برای پوشش کف سالن خریداری نمود.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر در تهران، برای رشد و توسعۀ فروش پارکت، امکان خرید آنلاین انواع پارکت لمینت را با کیفیت عالی و تضمین شده فراهم نموده است.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 545
نمایش همه
علاقه مندی ها ()