پارکت آرتا به عنوان یکی از پرفروش ترین پارکت های لمینت ایرانی است که بسیار مقاوم و با دوام می باشد. پارکت آرتا طرح چوب به عنوان یکی از مرغوب ترین نوع پارکت لمینت عرضه می شود که زیبایی منازل را دو چندان می کند. پارکت آرتا ضد آب را می توانید از فروشگاه های معتبر پخش پارکت لمینت در تهران با قیمت ارزان و کیفیت مستحکم خریداری نمائید. . برای اطلاع از  فروش اینترنتی پارکت آرتا به سایت مراجعه کنید.

مزایای پارکت آرتا

شرکت آرتا از ابتدا کفپوش پی وی سی طراحی می نمود که مورد استقبال خیلی از کشورها قرار گرفته شد و این مسئله موجب رونق فروش پارکت آرتا در ایران و سایر کشورها گشت و موفقیت های بسیاری را کسب نمود. از مهمترین مزایای پارکت لمینت آرتا می توان به مقاومت بالای پارکت نسبت به ضربه، خط و خش ناشی از کشیدن وسایل بر روی پارکت، ضد آب، نصب آسان و غیره اشاره نمود. به دلیل استفاده از پوشش پلاستیکی که بر روی پارکت های لمینت آرتا استفاده می شود، بسیار مقاوم می باشد و به عنوان بهترین گزینه برای مصارف در مکان های پرتردد می باشد. در گذشته به دلیل آنکه پارکت ها از جنس چوب بودند، از مقاومت کمتری برخوردار بودند ولی در حال حاضر با تولید انواع پارکت آرتا که دارای روکش پی وی سی می باشند، از استحکام بالایی برخوردار می باشند. برای خرید از  فروشگاه انواع پارکت لمینت به سایت مراجعه کنید.

قیمت پارکت آرتا

قیمت پارکت آرتا بر اساس ابعاد و کیفیت پارکت مشخص می شود. تنوع طرح پارکت های آرتا بسیار است و این مسئله موجب کاهش قیمت پارکت گشته است. در نتیجه با قیمت ارزان می توانید از مزایای پارکت آرتا مدرن بهره مند شوید و متنایب با دکوراسیون مدرن از زیبایی این نوع پارکت ضد آب استفاده کنید.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری، از ابتدای فعالیت مجموعۀ خود در تلاش است که انواع پارکت لمینت آرتا ایرانی را با قیمت ارزان به صورت اینترنتی به فروش برساند.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 662
نمایش همه
علاقه مندی ها ()