موکت یکی از لوازمی است که در منزل می توانیم از آن استفاده کنیم و با استفاده از آن کفپوشی بسیار خوب و نرم داشته باشیم. شما هر نوع دکوراسیون داخلی که داشته باشید می توانید موکتی مناسب برای آن بیابید. وکت ها در انواع برند ها در بازار وجود دارند اما به دلیل استفاده ی مداوم از موکت ها باید موکتی با جنس عالی داشته باشیم تا در اثر گذشت زمان دچار پرز زدگی نشود و همچنین رنگ آن ثابت بماند بنابراین می توانید موکت پالاز را انتخاب کنید. موکت پالاز از موکت های باکیفیت در کشورمان است که توانسته با طرح های زیبایی که دارد توجه هر بیننده ای را به خود جذب کند. انواع موکت پالاز دارای تنوع رنگی و طرحی بسیار بالایی است بنابراین شما با هر سلیقه ای می توانید موکتی مناسب را تهیه کنید. برای اطلاع از  قیمت فروش موکت پالاز به سایت مراجعه کنید.

موکت از گذشته تا الان مورد استفاده ی بسیاری از افراد قرار گرفته است. انواع موکت پالاز به دلیل تنوع طرحی مناسب هر دکوراسیونی است و می توان از آن برای اتاق های پذیرایی و خواب و یا اتاق کودک استفاده کرد. موکت علاوه بر زیبای و ایجاد کفپوشی نرم در زیر پاهای شما، به عنوان عایقی در برابر نفوذ سرما و گرما می باشد بنابراین موکت به عنوان یکی از بهترین کفپوش ها در کشور ما شناخته می شود و در اکثر خانه های ایرانی انواع آن را می توانیم مشاهده کنیم. موکت پالاز به دلیل کیفیت و قیکت مناسبی که دارد فروش بالایی داشته و مورد رضایت استفاده کنندگان از این موکت واقع شده است. برای خرید موکت با طرح زیبا به سایت مراجعه کنید

خرید و فروش موکت پالاز در بسیاری از فروشگاه ها انجام می گیرد که برخی از فروشگاه فروش پالاز موکت را با قیمت پایین و مناسبی انجام می دهند و سود کمتری را دارند که فروشگاه اینترنتی مای دکوری یکی از این فروشگاه های معتبر است.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 623
نمایش همه
علاقه مندی ها ()