یکی از رایج ترین و مرسوم ترین موادی که بعنوان سفید کننده و جرم زدا امروزه کاربرد بسیار زیادی پیدا کرده است آب ژاول میباشد. این محلول که از قوی ترین مواد ضد عفونی کننده نیز میباشد با نام تجاری وایتکس کاربرد زیادی پیدا کرده است. آب ژاول یک سفید کننده کلر دار است که استفاده از آن نیز باید با دقت زیادی انجام شود. در صورتیکه در استفاده از این محلول دقت زیادی به خرج داده نشود میتواند صدمات جبران ناپذیری را به فرد وارد آورد. برای اطلاع از خرید و فروش آب ژاول به سایت مراجعه کنید.

 از جمله این اسیب ها در صورت استفاده مستقیم از آب ژاول میتوان به مسمومیت و حتی مرگ و همچنین در صورت استفاده غیر مستقیم میتوان به ناراحتی های ریوی اشاره نمود. میتوان گفت لکه و یا جرمی وجود ندارد که توسط این محلول قابل حذف نباشد و میتواند هر جرم و لکه ای که فکرش را بکنید از بین ببرد. آب ژاول را نمیتوان در هر مخزن و منبعی نگهداری نمود و دلیل آن نیز به خاصیت خورندگی آن باز میگردد.  برای نگهداری این محلول باید مخزن هایی مورد استفاده قرار بگیرند که از خاصیت خوردگی برخوردار نباشند که در این بین مخازن و بشکه های پلاستیکی کاملا مناسب هستند. برای اطلاع از  فروش بهترین شوینده و رسوب بر به سایت مراجعه کنید

مزیت های آب ژاول

 آب ژاول از محلول های کلر دار است که این موضوع آنرا به یک سفید کننده برتر تبدیل کرده است و میتواند در تمیز کنندگی و سفید کردن سطوح جرم گرفته  عملکرد خوبی را از خود بجای بگذارد. سر سخت ترین میکروب ها و آلودگی ها با استفاده از آب ژاول از بین خواهند رفت. در واقع این محلول به حدی قوی است که میتواندآلودگی های روی سطوح را به راحتی از بین ببرد. قیمت مناسب آن نیز از جمله مزیت های آب ژاول محسوب میشود و دیگر نیازی به پرداخت مبلغ زیادی بابت خرید محلول های قوی وجود ندارد. برای خرید این محلول میتوانید با انتخاب فروشگاه دیجی شیمی در هزینه های خود تا حد زیادی صرفه جویی به عمل آورید زیرا این فروشگاه قیمت های بسیار مناسبی را برای این محصول و دیگر محصولات خود در نظر گرفته است.

آدرس : تهران - میدان خراسان - خیابان 17 شهریور جنوبی 

چهارراه تیر دو قلو - خیابان قاسم مهاجر - پلاک 56

ایمیل  info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02136303710

کد پستی : 1793764611

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 611
نمایش همه
علاقه مندی ها ()