نیترات کلسیم خشک و پودری از جمله کودهای شیمیایی است. مصرف عمدۀ کود نیترات کلسیم خشک و پودری در مصارف کشاورزی و باغداری می باشد که رشد گیاهان را به دنبال دارد. بیشترین مصرف کود نیترات کلسیم خشک و پودری در انواع کشت هیدروپونیک می باشد که به نوعی از ترکیبات نمکی سفید رنگ تشکیل شده است. برای اطلاع از قیمت نیترات کلسیم خشک و پودری به سایت مراجعه کنید.

مزایای نیترات کلسیم خشک و پودری

از مزایای عمدۀ کود نیترات کلسیم می توان به درصد بالای حلالیت در آب اشاره نمود. با استفاده از کود نیترات کلسیم پودری می توان کمبود نیتروژن و کلسیم خاک را در مدت زمان کوتاهی جبران نمود و بدین وسیله رشد گیاهان را تسریع نمود. به دلیل خاصیت حلالیت بالایی که نیترات کلسیم خشک در آب دارد، به راحتی جذب ریشۀ گیاهان می شود و بدین وسیله رشد گیاهان را پی خواهد داشت. کود نیترات کلسیم پودری از آن دسته کودهایی می باشد که به طور مستقیم جذب گیاهان می شود و گیاهان را از پوسیدگی و مشکلات رشدی در امان نگه می دارد. قابل ذکر است که از نیترات کلسیم در صنایع مختلف نیز به کار برد می شود که از نظر ساختار فرمول با کود نیترات کلسیم پودری متفاوت می باشند.

خرید نیترات کلسیم خشک و پودری

برای خرید نیترات کلسیم پودری می توانید به مراکز پخش محصولات شیمیایی کشاورزی مراجعه کنید و متناسب با نیاز خود مرغوب ترین نوع کود شیمیایی را خریداری نمائید. نکتۀ قابل توجه در رابطه با کود نیترات کلسیم این است که 19 درصد دارای اکسید کلسیم می باشد که به راحتی در آب حل می شود و جذب کود را تسریع می کند و کمبود نیتروژن و کلسیم خاک را در مدت زمان کوتاهی مرتفع می سازد. برای خرید نیترات کلسیم کشاورزی  به سایت مراجعه کنید.

شرکت هگمتان شیمی آریا به عنوان یکی از شرکت های بزرگ تأمین مواد اولیه شیمیایی کشاورزی، اعم از انواع کود نیترات کلسیم کشاورزی و نیترات کلسیم صنعتی می باشد.

شماره های تماس:  ۰۹۱۸۵۴۱۷۳۲۹  -  ۰۹۱۸۳۱۱۹۳۹۵  -  ۰۹۱۸۹۱۲۶۳۴۹

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 601
نمایش همه
علاقه مندی ها ()