کود کلسیم نیترات 4 آبه از پر مصرف ترین کودهای شیمیایی است که برای مصارف کشاورزی به کار برده می شود که از ترکیبات ازت نیترات و یون کلسیم تشکیل شده است. با خرید کود کلسیم نیترات 4 آبه می توانید رشد گیاهان را تسریع نمائید و علاوه بر آن برخی اختلالات رشدی گیاهان را برطرف نمائید که در ادامۀ متن به آنها اشاره خواهیم نمود. برای اطلاع از فروش کود کلسیم نیترات 4آبه به سایت مراجعه کنید.

کاربرد کود کلسیم نیترات 4 آبه

با استفاده از کود نیترات 4 آبه می توان برخی از کمبودهای خاک را مرتفع ساخت و بدین وسیله محصولات با کیفیتی را تولید نمود. همانطور که می دانید کاربرد عمدۀ کود کلسیم نیترات 4 آبه کشاورزی می باشد. از خواص کود کلسیم نیترات می توان به حلالیت در آب اشاره نمود که به طور مستقیم توسط گیاهان جذب می شود و بدین وسیله رشد سبزیجات و کامل شدن رشد میوه ها اشاره نمود. با مصرف کود شیمیایی کلسیم نیترات می توان برخی پوسیدگی ها، لکه تلخ، چوب پنبه ای شدن و سیاه شدن میوه ها را از بین برد. با استفاده از این کود شیمیایی می توان از سرمازدگی زود هنگام گیاهان و میوه ها جلوگیری نمود و مانع از کاهش عمر میوه ها گشت و در نتیجۀ آن استقامت گیاهان را در برابر بیماری ها افزایش داد.

قیمت کود کلسیم نیترات 4 آبه

قیمت کود کلسیم نیترات 4 آبه بر اساس حجم بسته بندی ها می باشد. برای اطلاع از قیمت کودهای شیمیایی کلسیم نیترات می توانید با واحد فروش شرکت های تولید کنندۀ کودهای شیمیایی تماس بگیرید. پیش از خرید کود کلسیم نیترات 4 آبه بهتر است با کارشناسان مجرب فروش کود شیمیایی مشورت نمائید. برای اطلاع از قیمت فروش نیترات کلسیم کشاورزی از طریق لینک ها اقدام نمایید.

شرکت هگمتان شیمی آریابا سال ها تجربه در تولید و فروش انواع کود شیمیایی کشاورزی، قادر به ارائه خدمات مشاوره برای خرید بهترین کود شیمیایی کلسیم نیترات 4 آبه به شما کشاورز و باغدار عزیز می باشد.

شماره های تماس:  ۰۹۱۸۵۴۱۷۳۲۹  -  ۰۹۱۸۳۱۱۹۳۹۵  -  ۰۹۱۸۹۱۲۶۳۴۹

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 600
نمایش همه
علاقه مندی ها ()