کلسیم آمونیوم نیترات جزء کودهای شیمیایی کشاورزی است که شامل 34% ازت می باشد که نسبت به کود اوره خلوص کمتری دارد، که موجب مزیت استفاده از کلسیم آمونیوم نیترات گرانول شده است. با خرید کلسیم آمونیوم نیترات می توان پایداری و عدم از دست رفتگی ازت موجود در اتمسفر را بوجود آورد. کلسیم آمونیوم با فرمول Ca(NO3)2*4H2O، دارای ازت های به شکل نیتراتی می باشد که برای مصارف کشاورزی توصیه می شود. برای خرید بهترین کلسیم آمونیوم نیترات به سایت مراجعه کنید.

خواص کلسیم آمونیوم نیترات

از خواص کلسیم آمونیوم نیترات می توان به درصد بالای ازت 15/5% ، کلسیم بیش از 26%، حلالیت بالا به دلیل 10 آبه بودن، افزایش قدرت دیواره های سلولی میوه جات، افزایش عمر انبارداری میوه جات و صیفی جات و غیره اشاره نمود. با خرید کلسیم آمونیوم نیترات می توانید رشد گیاهان را افزایش دهید، ضمن آنکه کیفیت محصولات بهبود پیدا می کند و دوام و ماندگاری گیاهان بدین وسیله افزایش می یابد. قابل ذکر است که از کود کلسیم آمونیوم نیترات با نام کود Kan فالکون نیز یاد می شود و به نوعی کمبود کلسیم گیاهان را به دلیل نوع ساختاری که دارد، جبران می کند. نحوۀ جذب کلسیم آمونیوم توسط گیاهان، به وسیلۀ سیستم تعریق گیاه است که به بالای گیاهان انتقال پیدا می کند و به نوعی کمبود گیاهان را جبران می کند و از بد شکل شدن میوه جات و صیفی جات جلوگیری می کند. برای خرید نیترات کلسیم صنعتی  به سایت مراجعه کنید.

فروش کلسیم آمونیوم نیترات

فروش کلسیم آمونیوم نیترات به دلیل توسعه و رونق بخش کشاورزی می باشد که محصولات کشاورزی کیفیت بهتری داشته باشند و بدین وسیله زحمات کشاورزان، باغداران و مراکز گلخانه به هدر نرود. نکتۀ قابل توجه در رابطه با نوع ساختار کلسیم آمونیوم این است که سازگاری بالایی با تمام خاک ها دارد.

شرکت هگمتان شیمی آریا به عنوان یکی از شرکت های پیشگام در صنعت تولید کودهای شیمیایی از جمله کود کلسیم آمونیوم نیترات گرانول با کیفیت عالی فعالیت دارد.

شماره های تماس:  ۰۹۱۸۵۴۱۷۳۲۹  -  ۰۹۱۸۳۱۱۹۳۹۵  -  ۰۹۱۸۹۱۲۶۳۴۹

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 648
نمایش همه
علاقه مندی ها ()