میزان درصد مصرف کلسیم نیترات بسیار حائز اهمیت می باشد چون مواد تقویتی می باشند. با آنکه کودهای شیمیایی برای رشد گیاهان تولید شده اند ولی اگر بیش از حد و در زمان نا مناسب استفاده گردد، موجب توقف رشد گیاه و یا از بین رفتن گیاهان گردد. به همین دلیل همواره به یاد داشته باشید که هنگام خرید کلسیم نیترات، نحوه و میزان مصرف کلسیم نیترات را نیز از فروشنده بپرسید.

میزان مصرف کلسیم نیترات در پرورش صیفی جات

بیشترین مصرف کلسیم نیترات در پرورش صیفی جات می باشد که در مدت زمان کوتاهی بتوانند صیفی جات را به عمل آورده و آمادۀ برداشت کنند. مطابق با نوع صیفی جات، گیاهان و درختان میوه، زمان و میزان مصرف کود کلسیم نیترات متفاوت می باشد. در نتیجه پیش از خرید کود کلسیم نیترات بهتر است که اطلاعات خود را در رابطه با دستورالعمل مصرف کود نیترات کلسیم تکمیل نمائید. برای نمونه می توان بیان نموده که اگر قصد کشت گوجه فرنگی یا سیب زمینی را دارید، بهتر است که از ابتدای فصل رشد تا انتهای فصل به میزان 5/1-1 کیلوگرم در هزار لیتر آب به صورت محلول پاشی بر روی صیفی جات گوجه فرنگی و یا سیب زمینی پاشیده می شود. قابل ذکر است که متناسب با نوع صیفی جات ممکن است میزان مصرف کود کلسیم نیترات متفاوت باشد.

خرید کود کلسیم نیترات

هنگام خرید کود کلسیم نیترات، توجه به مسئلۀ نحوۀ مصرف کلسیم نیترات بسیار مهم می باشد. در نتیجه با رعایت اصول دستوالعمل میزان و زمان مصرف کود کلسیم نیترات می توان به نتیجۀ مورد دلخواه دست یافت. برای اطلاع از مرکز فروش کلسیم نیترات مخصوص کشاورزی به سایت مراجعه کنید.

شرکت هگمتان شیمی آریا با استفاده از کادر پرسنل متخصص و مجرب در حوزۀ تولید و فروش محصولات کودهای شیمیایی از جمله کلسیم نیترات، قادر به راهنمائی شما کشاورز عزیز برای آشنایی با نحوۀ مصرف کود شیمیایی نیترات کلسیم می باشد.

شماره های تماس:  ۰۹۱۸۵۴۱۷۳۲۹  -  ۰۹۱۸۳۱۱۹۳۹۵  -  ۰۹۱۸۹۱۲۶۳۴۹

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 614
نمایش همه
علاقه مندی ها ()