قیمت کلسیم نیترات خشک و پودری باکیفیت بر اساس حجم بسته بندی می باشد چون در بسته بندی های مختلف چون کیسه، پاکت و قوطی با حجم های 25 کیلوگرم، 50 کیلوگرم، 75 کیلوگرم و بیشتر عرضه می شوند. قابل ذکر است که کود نیترات کلسیم ممکن است متناسب با برند شرکت های مختلف دارای حاوی درصد اکسید کلسیم متفاوت باشند. به همین دلیل نمی توان قیمت کود کلسیم نیترات را مشخص نمود.

قیمت خرید کلسیم نیترات خشک و پودری

همانطور که می دانید پیش از خرید کود شیمیایی، باید از خواص و میزان درصد مواد آلی آن مطلع گردید و سپس اقدام به خرید و فروش کلسیم نیترات نمائید. با توجه به میزان حجم بسته بندی ها، می توان گفت که قیمت خرید کلسیم نیترات متغیر می باشد و شما کشاورز و یا باغدار عزیز می توانید متناسب با نیاز و مصرف خود، بهترین بسته بندی کود کلسیم نیترات 4 آبه را با قیمت ارزان و کیفیت عالی خریداری نمائید.

با استفاده از کود کلسیم نیترات خشک که دارای خاصیت حلالیت بالا در آب می باشد، می توان جذب مواد پتاسیم، کلسیم و منیزیوم خاک را افزایش داد و بدین وسیله زمین کشت مساعدی را برای رشد گیاهان فراهم نمود. قابل ذکر است که مصرف کود کلسیم نیترات نسبت به سولفات کلسیم، هیدوکسید کلسیم و کربنات کلسیم بسیار زیاد می باشد و این مسئله موجب محبوبیت فراوان این نوع کود شیمیایی گشته است. برای اطلاع از  قیمت خرید نیترات کلسیم صنعتی از طریق لینک اقدام نمایید.

از نکات کلیدی مصرف کود کلسیم نیترات، این است که دارای دستورالعمل مشخص می باشد، که چه زمان و چه مقدار از کود شیمیایی را برای چه مدت مورد استفاده قرار داد.

شرکت هگمتان شیمی آریا، به دلیل کسب تجربیات فراوان در سال های تولید کودهای شیمیایی، می تواند شما کشاورز عزیز را در امر نحوۀ مصرف و میزان مصرف کود شیمیایی کلسیم نیترات مطلع سازد.

شماره های تماس:  ۰۹۱۸۵۴۱۷۳۲۹  -  ۰۹۱۸۳۱۱۹۳۹۵  -  ۰۹۱۸۹۱۲۶۳۴۹

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 661
نمایش همه
علاقه مندی ها ()