قیمت فروش کود کلسیم نیترات به ویژگی و حجم بسته بندی کود کلسیم نیترات بستگی دارد. با توجه به تنوع محصولات کشاورزی و حجم زمین های کشاورزی، میزان مصرف کود کلسیم نیترات متغیر می باشد. به همین دلیل افرادی که دارای مزرعۀ کشاورزی کوچک می باشند، اقدام به خرید کود کلسیم نیترات با قیمت ارزان نمایند و دیگر نیاز به خرید بسته بندی های بزرگ کلسیم نیترات نداشته باشند.

قیمت خرید و فروش کود کلسیم نیترات

شما کشاورز عزیز برای اطلاع از قیمت خرید و فروش کود کلسیم نیترات می توانید با واحد فروش هگمتان شیمی آریا تماس بگیرید و متناسب با حجم کشت، مناسب ترین بسته بندی کود کلسیم نیترات را خریداری نمائید. کود کلسیم نیترات حاوی نیتروژن و کلسیم می باشد که قابلیت حلالیت بالا در آب را دارا می باشد. به دلیل عدم جذب کلسیم خاک در آب، گیاهان با کمبود کلسیم رو برو می شوند که نیاز است که این کمبود را با کودهای شیمیایی کلسیم نیترات جبران نمود و بستر مناسبی را برای رشد گیاهان و بهبود کیفیت محصولات کشاورزی ایجاد نمود.

توجه داشته باشید که بسته بندی کود کلسیم نیترات را باید در جای خشک و خنک نگهداری نمود. توجه داشته باشید که مصرف کود کلسیم نیترات به همراه دیگر کودها توصیه نمی شود و ممکن است اثر سوء بر روی رشد درختان و گیاهان داشته باشد. پیش از خرید کود کلسیم نیترات، بهتر است که با کارشناسان کشاورزی مشورت نمائید و متناسب با نوع گیاه در دست کشت، مناسب ترین کود کلسیم نیترات را با درصد کلسیم و نیتروژن مشخص خریداری نمائید. برای خرید از  تولید کننده ی نیترات کلسیم کشاورزی از طریق لینک اقدام نمایید.

شرکت هگمتان شیمی آریا، به عنوان یکی از پیشگامان صنعت تولید و صادرات کودهای شیمیایی اعم از کلسیم نیترات و آمونیوم نیترات در ایران می باشد. این شرکت تحول عظیمی در صنعت کشاورزی ایجاد نموده است که در نتیجۀ آن، افزایش رشد گیاهان، طول عمر انبارداری محصولات کشاورزی و غیره را شاهد می باشیم.

شماره های تماس:  ۰۹۱۸۵۴۱۷۳۲۹  -  ۰۹۱۸۳۱۱۹۳۹۵  -  ۰۹۱۸۹۱۲۶۳۴۹

       

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 632
نمایش همه
علاقه مندی ها ()