خرید و فروش مستقیم کود کلسیم نیترات به دلیل کمبود کلسیم و نیتروژنی است که گیاهان با آن مواجه می باشند. به دلیل آنکه کلسیم نیترات خاک در آب حل نمی شود، به همین دلیل با استفاده از کود کلسیم نیترات، در صدد بر طرف نمودن این کمبود در رشد گیاهان می باشند. برخی از شرکت ها و فروشگاه ها به صورت تخصصی در حوزۀ فروش کود کلسیم نیترات فعالیت دارند، در نتیجه متناسب با حجم فعالیت کشاورزی خود، می توانید مناسب ترین نوع بسته بندی کود کلسیم نیترات را با قیمت ارزان خریداری نمائید.

قیمت خرید و فروش کود کلسیم نیترات

قیمت خرید و فروش کود کلسیم نیترات به درصد مواد تشکیل دهنده و وزن بسته بندی بستگی دارد. ضمن آنکه با توجه به نوسانات بازار، قیمت خرید و فروش کود کلسیم نیترات نیز تحت تأثیر قرار می گیرد و قیمت مشخصی را نمی توان بیان نمود. زمان و میزان مصرف کود کلسیم نیترات برای درختان میوه دانه دار، درختان مرکبات، نشاء و انواع صیفی جات متفاوت می باشد. همچنین حجم مصرف کود کلسیم نیترات با توجه به هکتار زمین زراعی و نوع مصرف کود آبیاری و یا محلول پاشی متفاوت از یکدیگر می باشند.

با خرید کود کلسیم نیترات می توان مانع از سیاه زدگی میوه جات، سرمازدگی زود هنگام، نازک شدن دیواره سلول های میوه جات و ساقه های گیاهان تزئینی و حالت چوب شدگی میوه جات شد. با مصرف کود کلسیم نیترات می توان میزان تحمل گیاهان را نسبت به تابش نور خورشید افزایش داد و پس از برداشت محصولات، دوام و ماندگاری محصولات را بهبود بخشید. برای خرید نیترات کلسیم صنعتی ارزان به سایت مراجعه کنید.

شرکت هگمتان شیمی آریا با هدف رشد و توسعۀ بخش کشاورزی، اقدام به تولید و صادرات انواع کود شیمیایی از جمله کود کلسیم نیترات نموده است. در نتیجه این مجموعه با استفاده از کادر متخصص و فنی می تواند شما کشاورزان عزیز را با نحوۀ خرید و مصرف کود کلسیم نیترات راهنمائی سازد.

شماره های تماس:  ۰۹۱۸۵۴۱۷۳۲۹  -  ۰۹۱۸۳۱۱۹۳۹۵  -  ۰۹۱۸۹۱۲۶۳۴۹

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 625
نمایش همه
علاقه مندی ها ()