خرید و فروش نیترات کلسیم با قیمت ارزان را به مزرعه داران، گلخانه داران و پرورش دهندگان گل و گیاه توصیه می کنیم چون کلسیم نیترات خاک توسط آب جذب نمی شود. به همین دلیل گیاهان با کمبود کلسیم و نیتروژن مواجه می شوند و رشد گیاهان به درستی انجام نمی گیرد. به عنوان مثال ممکن سر برخی از صیفی جات همانند کاهو قهوه ای شود و یا ساقۀ گل های زینتی نازک گردد.

خرید و فروش نیترات کلسیم 4 آبه

قابل ذکر است که متناسب با نوع گیاه، دستورالعمل مصرف کود شیمیایی نیترات کلسیم متفاوت می باشد. به همین جهت هنگام خرید نیترات کلسیم 4 آبه به نوع کشت توجه داشته باشید و سپس بر مبنای درختان هسته دار، درختان مرکب، صیفی جات و نشاء میزان مشخص شده ای از کود نیترات کلسیم استفاده نمائید. خرید و فروش نیترات کلسیم رونق یافته است چون رشد گیاهان و بهبود کیفی محصولات کشاورزی را در پی داشته است. با خرید نیترات کلسیم می توان کمبود عنصر کلسیم گیاه را جبران نمود و مشکلات پوسیدگی انتهای گوجه فرنگی، سوختگی انتهای کاهو، لکه های زنگ زدۀ درون سیب زمینی و همچنین عارضه های لکه های پوست استخوانی پسته را مرتفع ساخت. برای خرید نیترات کلسیم مخصوص کشاورزی به سایت مراجعه کنید.

کاربرد کود نیترات کلسیم بسیار فراوان می باشد، به همین جهت علاقه مندان به خرید و فروش نیترات کلسیم در حال افزایش می باشد و کشاورزان برای بهبود وضعیت رشد گیاهان و افزایش کیفیت محصولات کشاورزی از این نوع کود شیمیایی استفاده می نماید. با مصرف به موقع کلسیم نیترات می توان ماندگاری محصولات برداشت شده را در زمان انبارداری بهبود بخشید. میزان مقاومت گیاهان را نسبت به بیماری ها و آفات افزایش داد. شرایط محیطی مساعدی را برای رشد ریشۀ گیاهان فراهم نمود.

شرکت هگمتان شیمی آریا به عنوان تأمین کنندۀ کود نیترات کلسیم در ایران فعالیت دارد و با رعایت استانداردهای لازم بهترین کود شیمیایی را تولید و توزیع می کند.

شماره های تماس:  ۰۹۱۸۵۴۱۷۳۲۹  -  ۰۹۱۸۳۱۱۹۳۹۵  -  ۰۹۱۸۹۱۲۶۳۴۹

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 662
نمایش همه
علاقه مندی ها ()