طراحی سازه یکی از مهمترین فعالیت های شرکت های فنی و مهندسی ساختمان و معماری است که به بهترین شکل ممکن ارائه می دهند. خدمات طراحی سازه می تواند طراحی ساختمان و مجتمع های مسکونی، طراحی سولۀ صنعتی، طراحی ساختمان های اداری و تجاری، سازه های فرهنگی و ورزشی، طراحی سازه های فضای سبز و غیره را شامل شود.

هدف طراحی سازه

هدف از اجرای طراحی سازه این است که بتوان به بهترین شکل ممکن سازه های مختلف را طراحی نمود که علاوه بر زیبایی نما، استاندارهای معماری و مهندسی نیز در آنها رعایت شده باشد تا از نظر امنیت و کارایی تمام جوانب در نظر گرفته شده باشد. با استفاده از ایده های طراحی سازه می توان ساختمان ها را اصولی و استاندارد طراحی نمود و به نحوی کارایی سازه ها را بیش از پیش ارتقاء بخشید. خدمات طراحی سازه مسائل زیادی را در بر می گیرد که می توان به طراحی نما، طراحی امکانات سازه و محاسبات فنی و مهندسی ساختمان و غیره اشاره کرد. بنای طراحی سازه ها بر اساس نوع مصالح ساختمانی می باشد که می توان طراحی سازه بتنی و طراحی سازه فولادی را نام برد که هر کدام از آنها دارای ویژگی های انحصاری می باشند.

هزینۀ طراحی سازه

هزینۀ طراحی سازه به عوامل مختلفی بستگی دارد که می توان به طراحی و نقشه کشی سازه، نوع اتصالات و پایۀ طراحی سازه و مجوزهایی که باید پیش از اجرا، حین اجرای پروژه و یا بعد از پروژه گرفته شود. برای اینکه پروژه های ساختمانی موفقیت آمیز باشند، نیاز است که از همان ابتدای ایده پردازی طراحی سازه های ساختمانی، تمام جوانب در نظر گرفته شود تا نتیجۀ آخر سازۀ مقاوم و کاربردی ساخته شود. برای سفارش انجام طراحی سازه فولادی به سایت مراجعه کنید.

هلدینگ ساختمانی بنیادین سازه پویان با سال های فعالیت تخصصی در حوزۀ ارائه ایده های طراحی سازه های ساختمانی، سبک و سوله، توانسته رزومۀ موفقیت آمیزی را جمع آوری نماید.

آدرس: خیابان توحید ابتدای خیابان فرصت شیرازی پ ۱۳۳ واحد دو

تلفن های تماس: ۰۲۱۶۶۵۷۶۳۸۴ - ۰۲۱۶۶۹۲۶۲۱۹

تلفن همراه: ۰۹۱۲۳۴۷۳۱۷۱

شماره تلگرام: ۰۹۳۷۸۱۴۲۹۳۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 539
نمایش همه
علاقه مندی ها ()