مجری ذیصلاح به عنوان ناظر اصلی می باشد که از سوی مالکان و ساختمان سازان انتخاب می شوند. مجری ساختمان دارای وظایف اختصاصی و عمومی می باشد که در تمام مراحل اجرای پروژه باید تمام استانداردها و ضوابط به درستی پیاده سازی شود. وظایف مهندس مجری ذیصلاح  ساختمان طبق چارچوب قرارداد می باشد که از پیش تعیین می گردد.

شرایط مجری ذیصلاح

فردی که امور مجری ذیصلاح را بر عهده می گیرد، در واقع شخصی است که باید دانش و علم لازم و کافی را نسبت به امور محوله داشته باشد و در نتیجۀ آن قابلیت مدیریت و نظارت بر امور پیمانکاران و مهندسان جزء را داشته باشد. فعالیت فنی مهندسی مجری ذیصلاح طبق ضوابط سازمان نظام مهندسی ساختمان است که مکلف به اجرای آیین نامه ها و قوانین اجرایی ساختمان می باشند که مطابق با نقشۀ ساختمان باشد. برای انجام امور اجرایی، مهندس مجری ساختمان وظیفه دارد که پیش از اجرای شروع پروژه باید مشخصات فنی ساختمان را بر روی تابلویی بنویسند و در کنار معبر عمومی قرار دهند تا قابل رویت برای عموم مردم باشد. برای اطلاع از انواع برگه های تعهد مهندسی و شهرداری به سایت مراجعه کنید.

از دیگر وظایف مجری ساختمان این است که تخلفات حین اجرای پروژه را شناسایی نموده و اقدام لازم را در خصوص برخورد و جلوگیری از آنها انجام دهد. مجری ساختمان یا همان مجری ذیصلاح مسئولیت اجرای پروژه را بر عهده دارد و حجم کار را مورد بررسی قرار می دهد و تمام ضوابط و استانداردها در نظر می گیرند. مجریان ساختمان با توجه به سازه های مختلف امور ساختمانی را انجام می دهند که در نتیجۀ آن عملیات اجرایی و کنترلی ساختمان به بهترین شکل ممکن پیاده سازی می شود.

هلدینگ ساختمانی بنیادین سازه پویان به عنوان یکی از شرکت های حرفه ای فنی و مهندسی فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه قادر به اجرای انواع سازه های ساختمانی می باشد که از افراد فنی و مهندسی مجرب برای مجریان ذیصلاح استفاده می کنند.

آدرس: خیابان توحید ابتدای خیابان فرصت شیرازی پ ۱۳۳ واحد دو

تلفن های تماس: ۰۲۱۶۶۵۷۶۳۸۴ - ۰۲۱۶۶۹۲۶۲۱۹

تلفن همراه: ۰۹۱۲۳۴۷۳۱۷۱

شماره تلگرام: ۰۹۳۷۸۱۴۲۹۳۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 592
نمایش همه
علاقه مندی ها ()