نقشه فاز دو یکی دیگر از نقشه های اجرای پروژه های ساختمانی است. سازه های ساختمانی بر اساس چند مرحله اجرا می شود که به طور عمده به نقشه های فاز یک و نقشه های فاز دو تقسیم بندی می شود. در مرحلۀ اول نقشه فاز یک ترسیم نقشه با مقیاس 1:50 و یا 1:100 انجام می شود و در نقشه فاز دو به نقشه های اجرایی رسیدگی می شود. پس از تکمیل قطعی طرح سازه ساختمانی، نقشه ساختمان باید به طور دقیق ترسیم گردد و به نوعی تمام ویژگی های معماری ساختمان باید در آن رعایت گردد. در نقشه فاز یک مشخصات نمای ساختمان به طور دقیق مشخص می گردد. برای طراحی حرفه ای نقشه فاز دو با قیمت مناسب به سایت مراجعه کنید.

معرفی نقشه فاز دو ساختمان

پس از اجرای تمام مراحل نقشه فاز یک، نیاز است که اجرای مرحله نقشه فاز دو آغاز گردد و ادامۀ فعالیت طراحی سازه و ساختمان سازی دنبال گردد. نقشه های ساختمانی نیاز به دقت و اطلاعات لازم دارد که در فازهای مختلف اجرای پروژه باید پیاده سازی شود. به عنوان مثال مشخصات کامل مصالح ساختمانی در نقشه های فاز دو ساختمانی آورده می شود که جزئیات اجرایی ساختمان به طور مشخص با جزئیات کامل درج می گردد. در نقشه فاز دو سازه ساختمانی، مهندسان معمار تمام محاسبات طراحی سازه را اعم از مشخصات ستون ها، فونداسیون، تیرک ها، نوع پوشش سقف و غیره تعیین می گردد.

توجه داشته باشید که نقشه فاز دو سازه طی چند مرحله با جزئیات کامل پیاده سازی می شود. به همین دلیل اهمیت اجرای هر کدام از این مراحل حائز اهمیت می باشد و در پیاده سازی نقشه فاز دو باید تمام مواد و استانداردهای فنی و مهندسی رعایت گردد. برای طراحی و تهیه نقشه مهندسی حرفه ای ارزان  از طریق لینک ها اقدام نمایید.

هلدینگ ساختمانی بنیادین سازه پویان به عنوان یکی از شرکت های معتبر در حوزۀ ساختمان سازی و ارائۀ راهکارها و ایده های بنیادین در طراحی سازه، مسئولیت مجری ذیصلاح و همچنین پیاده سازی نقشه فاز دو ساختمانی و غیره را مطابق با ضوابط سازمان فنی و مهندسی انجام می دهد.

آدرس: خیابان توحید ابتدای خیابان فرصت شیرازی پ ۱۳۳ واحد دو

تلفن های تماس: ۰۲۱۶۶۵۷۶۳۸۴ - ۰۲۱۶۶۹۲۶۲۱۹

تلفن همراه: ۰۹۱۲۳۴۷۳۱۷۱

شماره تلگرام: ۰۹۳۷۸۱۴۲۹۳۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 597
نمایش همه
علاقه مندی ها ()