درب های اتوماتیک در دسته بندی های درب های اتوماتیک پارکینگی، درب های اتوماتیک کرکره ای و درب اتوماتیک شیشه ای دسته بندی می شوند. درب های اتوماتیک شیشه ای انواع رایج دربهای اتوماتیک ی باشند و بسیاری از ما این درب ها را در فروشگاه ها و سازمان ها مشاهده کرده ایم. این درب ها که مناسب هر مرکزی می باشد توانسته تردد را آسان کند. برای اطلاع از قیمت درب اتوماتیک شیشه ای به سایت مراجعه کنید.

با استفاده از درب های اتوماتیک شیشه ای دیگر خیالمان از بابت باز ماندن درب راحت است. درب های شیشه با توجه به ساختمان مورد نظر و در ابعاد ورودی ساخته می شند. درب های اتوماتیک از اتلاف انرژی جلوگیری کرده و صدای بسیار کمی را تولید می کنند. یکی از دیگر مزیت های درب های اتوماتیک شیشه ای کنترل آن است یعنی شما می تواند این درب ها را در حال های باز و بسته و یا نیمه باز قرار دهید، بدین ترتیب دیگر بدون مزاحمت درب می توانید به فعالیت در مجموعه ی خود بپردازید.

درب اتوماتیک شیشه در انواع درب های اسلایدی، اتوبوسی یا تاشو، فریم لس، ریولدینگ و گردان و... تقسیم بندی می شوند که با توجه به موقعیت ساختمان مربوطه می توان از هر یک از این انواع درب اتوماتیک استفاده کرد. نصب این درب ها تخصصی بوده و باید توسط شخص ماهر انجام گیرد. برای سفارش ساخت درب اتوماتیک شیشه ای ساده از طریق لینک ها اقدام نمایید.

فروش درب اتوماتیک شیشه ای

فروش درب های اتوماتیک توسط شرکت های فروش درب ارائه می گردد که در این میان شرکت فنی مهندسی فهام در با تجربه ی بالا و فعالیت گسترده ی خود در زمینه ی تولید و فروش انواع درب های اتوماتیک با بهره گیری از پرسنل حرفه ای و کارآزموده ی خود توانسته درب های باکیفیت را با تضمین به مشتریان خود ارائه دهد. شرکت فنی مهندسی فهام در در جهت کسب رضایت مشتریان خود همواره در تلاش است.

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل info@fahamdoor.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 652
نمایش همه
علاقه مندی ها ()