شرکت معماری جزء شرکت های فنی و مهندسی است که برنامه ریزی و اجرای پروژه های ساختمانی را پیاده سازی می کند. عموماً شرکت های معماری متشکل شده از مهندسان معمار و عمران می باشد که دارای دانش تخصصی می باشند. شرکت هلدینگ معماری همواره جنبه های مختلف ساخت و ساز سازه ها را در نظر می گیرد و پس از تجزیه و تحلیل، مناسب ترین ایده های معماری و عمرانی را برای پروژه های ساخت و ساز اجرا می کند. برای اطلاع از خدمات اصولی شرکت معماری از طریق لینک ها اقدام نمایید.

فعالیت شرکت معماری

نقش معماران از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و نقش اساسی در طراحی و هویت سازه های ساختمانی دارد. از گذشته تا به امروز بناهای ساختمانی مختلفی را می توان مشاهده نمود که متناسب با شرایط آب و هوایی و اقلیمی هر منطقه با یکدیگر متمایز می باشند. این تفاوت سازه های ساختمانی ناشی از دانش و تخصص مهندسان معماری است که طی سالیان متعدد و تحصیلات، توانسته اند به این مهارت دست پیدا کنند. صنعت ساخت و ساز بسیار گسترده می باشد و نیاز به رعایت اصول و استانداردهای لازم طراحی سازه دارد که نتایج قابل قبولی را ایجاد نماید.

هویت مهندسی معماری ایرانی بسیار مشهور می باشد و در سراسر کشور می توان تنوع اصول معماری را مشاهده نمود. صنعت ساخت و ساز کشورهای مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد و شرکت های فنی و مهندسی متناسب با موقعیت ملک، مصالح ساختمانی رایج منطقه و شرایط جغرافیایی می توانند مناسب ترین ایده های معماری را برای طراحی سازه پیاده سازی نمایند. برای اطلاع از طراحی حرفه ای دکوراسیون داخلی با ما تماس بگیرید.

شرکت های مهندسی معماری با استفاده از دانش تیم مهندسان معمار، عمران و طراحی دکوراسیون به دنبال بهترین ایده برای اجرای عملیات ساختمان سازی می باشند و بر اساس استانداردهای معماری برنامه ریزی می کنند.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا به عنوان یکی از شرکت های فنی و مهندسی معماری در تهران فعالیت دارد و شرایط مناسبی را برای ارائۀ خدمات طراحی سازه و بازسازی ساختمان مد نظر می گیرد.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیل info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30   شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021 

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 589
نمایش همه
علاقه مندی ها ()