اتصالات جوشی به عنوان مهم ترین قطعات صنعتی است که صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. خرید و فروش اتصالات جوشی متناسب با گسترش ساخت و ساز،  متنوع گشته و بر کیفیت اتصالات افزوده است. اتصالات کپ جوشی متناسب با سازه های مختلف به دو صورت اتصالات جوشی فولادی و اتصالات جوشی استیل ساخته می شوند که سازگاری لازم را با دیگر قطعات و اتصالات داشته باشند. برای خرید انواع اتصالات جوشی ارزان به سایت مراجعه کنید.

انواع اتصالات کپ جوشی

تنوع اتصالات جوشی بسیار زیاد می باشد که می توان کپ استیل، کپ فولادی، کپ فشار قوی، کپ لوله درز دار و کپ لوله مانیسمان را نام برد که دو دستۀ اتصالات کپ بلند و اتصالات کپ کوتاه را در بر می گیرد. با استفاده از اتصالات کپ جوشی می توان قطعات مختلف را به یکدیگر متصل نمود و از آنها استفاده بهینه نمود. برای ساخت اتصالات جوشی استیل از مواد اولیۀ استنلس استفاده می شود که از ترکیبات شیمیایی بسیار مقاوم ساخته می شوند که نسبت به خوردگی و اکسید شدن مقاوم می باشند.

کاربرد هر کدام از اتصالات کپ جوشی متناسب با نوع اتصالات متفاوت می باشد که بیشترین کاربرد آنها در اتصال قطعات مختلف به یکدیگر می باشد. به عنوان مثال برای امور لوله کشی نیاز است که از انواع قطعات اتصالات جوشی استفاده گردد تا سازۀ مورد نظر پیاده سازی شود.

خرید اتصالات جوشی

برای خرید اتصالات جوشی باید به جنس سازه و کاربرد سازه توجه نمود. سپس با آگاهی کامل می توان مناسب ترین اتصالات جوشی را با قیمت ارزان و کیفیت مرغوب خریداری نمود. برندهای وگ ایران، شیلان، پلیران، میراب، ملسی، تیوپی، بنکن و ... از معروف ترین برندهای اتصالات کپ جوشی است که در بازار عرضه می شود. برای خرید اینترنتی بوشن مانیسمان به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی صنعت پایپ به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر در زمینۀ فروش انواع اتصالات ساختمانی و صنعتی از جمله انواع اتصالات جوشی فعالیت می کند.

آدرس:  تهران خیابان خیام شمالی

ایمیل :   info@sanatpipe.com

بهترین و سریع ترین راه مشاوره ارتباط از طریق واتس آپ می باشد. در تماس با کارشناسان ما حتما اعلام بفرمایید از سمت سایت صنعت پایپ تماس می گیرید و از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

شماره تماس کارشناس فروش : 09128994542

شماره واتس آپ :  09128994542

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 560
نمایش همه
علاقه مندی ها ()