بررسی کلی ترازوی محک:

ترازوی محک و بررسی کلی آن:

همان طور که در مقاله های قبلی در رابطه با ترازوی محک، توضیح داده شد. ترازوی محک نام یک برند معروف و ملی است که از دیر باز در عرصه تولید ترازو و سایر وسیله های مربوطه فعالیت دارد. این شرکت با استفاده از مواد اولیه ی مناسب و با کیفیت توانسته است که تا بهترین ترازو ها را وارد نماید. از نظر کیفیت ترازوی محک با نمونه های خارجی کاملا در رقابت است و در برخی مواقع نسبت به نمونه های خارجی برتری دارد. این برند تمام تلاش خود را کرده است تا بتواند رضایت مشتریان خود را جلب نماید. این برند تا کنون توانسته ترازو های مختلفی را با کاربرد های مختلفی تولید نماید. در ادامه به شرح برخی از انواع ترازوی محک، خواهیم پرداخت. برای خرید انواع ترازوی محک به سایت مراجعه کنید.

انواع ترازو های محک که تا کنون توسط این برند تولید شده است:

ترازوی فروشگاهی: شرکت ترازوی محک، انواعی از ترازو های فروشگاهی را تولید می کند که به طور کلی به دو دسته ی علمک دار و بدون علمک تقسیم می شوند.

ترازوی صنعتی: ترازوی صنعتی محک دارای طیف بسیار گسترده ای است که حتی می تواند ترازو های بزرگ برقی را نیز در بر بگیرد. ترازو های برقی مخصوص وزن گیری ماشین های بزرگ و سنگینی چون کامیون هستند.

ترازوی آشپزخانه: این ترازو نسبت به دو ترازوی یاد شده دارای اندازه ی بسیار کوچک تری می باشند. رایج ترین و زیبا ترین نوع ترازوی محک آشپزخانه، ترازوی کاسه ای است. این ترازو برای مقیاس های کوچک طراحی شده است و می تواند آشپز ها را در امر آشپزی یاری دهد. برای اطلاع از  قیمت خرید ترازو به سایت مراجعه کنید.

ترازوی آزمایشگاهی: این ترازو حتی از ترازو های آشپزخانه هم کوچک تر است زیرا برای اندازه گیری حجم های بسیار کم طراحی شده است.به جرات می توان گفت که دقت اندازه گیری این نوع ترازو از تمام ترازو های محک بیش تر می باشد.

ترازوی دیجیتالی: این ترازو دارای تنوع بسیار زیادی می باشد، تا حدی که می تواند انواعی از ترازو های فروشگاهی و ترازو های آشپزخانه را در بر بگیرد.

ترازوی پزشکی: ترازوی محک پزشکی برای وزن گیری مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت تراز ایران یکی از معتبرترین مراکز فروش ترازوی محک می باشد.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 – 02166087816
- 66003000-

نمایشگاه و فروشگاه  میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 637
نمایش همه
علاقه مندی ها ()