شماره سیم یکی از پرفروش ترین تجهیزات تابلو برق و سیم کشی تأسیسات مختلف می باشد. خرید و فروش شماره سیم رونق یافته است چون میزان سیم هایی که برای کارهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود، بسیار متعدد می باشد. قیمت شماره سیم ارزان است. در نتیجه می توان از این تجهیزات برای شناسایی هر چه بهتر سیم ها از یکدیگر استفاده نمود. شماره های سیم دارای رنگ بندی های مختلف می باشد که استانداردهای مخصوص به خود را شامل می شود.

مزایای شماره سیم

همانطور که می دانید مزایای شماره سیم بسیار متعدد می باشد که می توان به نگهداری بهتر سیم ها، کاهش اشتباهات، افزایش سرعت مونتاژ تابلو سیم کشی، امکان توسعۀ سیم های مرکز توزیع سیم در مدت زمان کوتاه و جلوگیری از سر در گمی اشاره نمود. عملیات لیبل زنی یا همان شماره زنی سیم توسط تکنسین های برق، شبکه، مخابرات و غیره صورت می گیرد. شماره های سیم را از همان ابتدای انجام اتصالات پیاده سازی می کنند تا خطای انسانی ناشی از تعدد سیم ها جلوگیری شود.

نحوۀ شماره زدن سیم ها به سه روش کلی می باشد که اختصاص شماره های سیم به صورت افزایش جریان، بدون شماره سیم و اتصال شماره سیم هم نام با ترمینال مربوطه را می توان نام برد.

خرید و فروش شماره سیم

خرید و فروش شماره سیم در سراسر جهان صورت می گیرد که دارای قیمت ارزان می باشد. برای انجام شماره گذاری سیم باید طبق نقشه، جدول وایرینگ، تجهیزات تابلو برق و رعایت اصول شماره گذاری صورت می گیرد. برای خرید تجهیزات الکتریکی به سایت مراجعه کنید.

شرکت پارتکس سوئد چندین سال است که در حوزۀ فروش انواع شماره سیم، شماره کابل، شماره تجهیزات، شماره استنلس استیل و غیره فعالیت دارد. این مجموعه امکان خرید با کیفیت ترین شماره سیم را متناسب با نیاز شما، با قیمت ارزان و مناسب برآورده می سازد.

آدرس : تهران خیابان شهید بهشتی، خیابان مفتح،کوچه 14،پلاک 6، واحد 1

تلفن : 88543205     تلفن همراه : 09101520068   

  فكس :‌ 88753835

پست الكترونيك: info@partex.ir

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 659
نمایش همه
علاقه مندی ها ()